
YouTube: Τα κορυφαία video των Ελλήνων το 2016
Ανασκόπηση στα κορυφαία videos που οι Έλληνες παρακολούθησαν και μοιράστηκαν το 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνασκόπηση στα κορυφαία videos που οι Έλληνες παρακολούθησαν και μοιράστηκαν το 2016
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του Κώδικα Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης την Τρίτη 29 Νοεμβρίου στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπτά νέες εφημερίδες απέκτησαν ψηφιακή μορφή από τις 27 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝ.Ε.Δ) ανέλαβε την πρωτοβουλία της θέσπισης του «Κώδικα Δεοντολογίας των Ελληνικών Ψηφιακών Μέσων Ενημέρωσης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο brand σήμερα ανανεώνει πλήρως την online εικόνα του μέσα από το νέο e-shop που δημιουργήθηκε από τη Netsteps.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓιορτάζοντας τα πέντε χρόνια λειτουργίας, η ομάδα του Oneman.gr, ετοιμάζεται μέσα στο 2017 να αποκτήσει το δικό της Σπίτι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αγαπημένη σειρά BIG TALK, επιστρέφει με 4 νέα επεισόδια ειδικά σχεδιασμένα για το brand AXE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pockee παρουσιάζει τη νέα mobile εφαρμογή της και έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που ο Έλληνας καταναλωτής κάνει τις αγορές του σούπερ μάρκετ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ11 νέοι ταλαντούχοι “Digital Thinkers” εντάχθηκαν στον Όμιλο TDG, στο πλαίσιο του Προγράμματος αμειβόμενης μαθητείας του Ομίλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Επικεφαλής του DNI Innovation Fund της Google, Ludovic Blecher, ανακοίνωσε τον δεύτερο γύρο χρηματοδότησης για 124 ευρωπαϊκά έργα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέτρα κατά των ιστότοπων που παραπληροφορούν, λαμβάνουν οι δυο κολοσσοί, έπειτα από τον "θόρυβο" που προκάλεσε η νίκη του Trump.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Google κάνει το επόμενο βήμα, προσφέροντας beta λύσεις σε publishers και διαφημιζόμενους, ώστε να κάνουν περισσότερο αποτελεσματικές τα mobile formats τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory