PressiousArvanitidis: Νέα online υπηρεσία εκτυπώσεων
Μία νέα, πρωτοποριακή για τον κλάδο των εκτυπώσεων υπηρεσία, παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες η PressiousArvanitidis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία νέα, πρωτοποριακή για τον κλάδο των εκτυπώσεων υπηρεσία, παρουσίασε πριν από λίγες ημέρες η PressiousArvanitidis
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κώστας Λουκάς αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικού Διευθυντή Δημόσιου Τομέα στη Microsoft, για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο απόλυτο challenge του καλοκαιριού, #koloneis, έχει κάνει την εμφάνισή του στα social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπενδύσεις με τελικό στόχο οι οπτικές ίνες να φτάσουν στα σπίτια των καταναλωτών προανήγγειλε ο Μιχάλης Τσαμάζ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Oracle και το Snapchat ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για τη μέτρηση της επίπτωσης της ψηφιακής διαφήμισης στον πραγματικό κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε βουτιές και GB πέρασαν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, καθώς τότε αυξήθηκε κατακόρυφα η χρήση του 4G της WIND στην περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ThinkDigital προχώρησε σε συνεργασία με το site καθημερινής θετικής ενέργειας SavoirVille.gr με στόχο την ενίσχυση του γυναικείου κοινού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram ανακοίνωσε, σε ένα blospot, πως η κοινότητα των χρηστών του κατάφερε να ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια σε παγκόσμια κλίμακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Palo News Digest ξεπερνά τα 40.000 downloads μέσα σε διάστημα 8 μηνών στην Ελλάδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mondelēz International συνεργάζεται με το Facebook στον τομέα των Consumer Insights & Messaging
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦέτος το καλοκαίρι, το Discovergreece.com της Marketing Greece, βάζει πλώρη για μια καλοκαιρινή εμπειρία, με την υποστήριξη της Celestyal Cruises.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ATC αναπτύσσει πλατφόρμα επιβεβαίωσης social media περιεχομένου σε συνεργασία με την Deutsche Welle (DW)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory