OgilvyOne: Ενέργεια για τη Hellmann\'s
Η Hellmann\'s και η OgilvyOne δημιουργούν μια ξεχωριστή σειρά από αξεσουάρ, συνδυάζοντας ποδόσφαιρο και burger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hellmann\'s και η OgilvyOne δημιουργούν μια ξεχωριστή σειρά από αξεσουάρ, συνδυάζοντας ποδόσφαιρο και burger.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην είσοδό της στην αγορά του programmatic trading ανακοίνωσε η 24MEDIA, στο πλαίσιο των διεθνών τάσεων που αναδεικνύουν αυτή τη νέα πρακτική ως βασικό μοχλό ανάπτυξης της ψηφιακής διαφήμισης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο site www.womanidol.com είναι η νέα γυναικεία πρόταση στο ελληνικό διαδίκτυο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα ενέργεια από τη spiritup LAB, που προσκαλεί το χρήστη να γίνει συνεργός καθαριότητας με το Wettex σε ένα noir έγκλημα πάθους και… φασίνας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην δική της ιστοσελίδα έχει πλέον στον αέρα η FIX Royale, η νέα ελληνική Weiss μπύρα της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοποριακή ιδέα, που εμφανίστηκε στο Παγκόσμιο Κύπελλο και συνδυάζει τηλεόραση και Mobile, μέσω του Shazam.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλεύθερα μπορούν να βγουν πλέον οι γοργόνες στη στεριά, χάρη στο Hawaiian Tropic Silk Hydration, που παρουσιάζει η δημιουργική ομάδα της spiritup LAB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑReal time καμπάνια για την Εθνική Ελλάδος, από την OgilvyOne και τη Soho Square.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία τηλεπικοινωνιών ξεκινά συνεργασία με την εταιρεία κρουαζιέρων Louis Cruises.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε επιτυχία στέφθηκε η ψηφιακή μετάβαση στην Πελοπόννησο, στα 16 από τα 19 σημεία εκπομπής της περιφέρειας που εξέπεμπαν ακόμη αναλογικά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠέντε διαδοχικές ενέργειες στις οποίες θα κληρωθούν αντίστοιχα σετ δώρων για διαφορετικά μοντέλα Piaggio.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό στο Facebook για λογαριασμό της Wilkinson Sword δημιούργησε η spiritup LAB σε συνεργασία με το ελληνικό portal Pathfinder.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory