Spec 400.000 ευρώ για την προβολή της Μακεδονικής Κουζίνας
Προκηρύχθηκε από την Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης- Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροκηρύχθηκε από την Αναπτυξιακή Νομού Θεσσαλονίκης- Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίστες προϊόντων έως check out
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εταιρική ταυτότητα μετά τις ετικέτες για το Ouzo Veto Gold και Ouzo Veto Silver
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσλαμβάνοντας περισσότερα από 30 άτομα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατώτατος μισθός στα 1.050 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα εστιατόριο του Nice n Easy Group και του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρνήθηκαν να σχολιάσουν σχετικά και οι δύο πλευρές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να μεγιστοποιηθεί η απόδοση επένδυσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερίπου 8.400 θέσεις εργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory