Walmart: Συζητήσεις για την εξαγορά της Vizio Holdings

Η Walmart βρίσκεται σε συζητήσεις για την εξαγορά της Vizio
Holdings, κατασκευαστή smart
τηλεοράσεων και αναπτυσσόμενη
διαφημιστική πλατφόρμα για 2 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα
με τη The Wall Street Journal.
Οι αναλυτές πιστεύουν ότι η Walmart επιδιώκει να συμβαδίσει με την Amazon - ειδικά με τη συνδεδεμένη τηλεόραση και τις πωλήσεις των media που βασίζονται σε video όταν πρόκειται για performance-based marketing. Το performance marketing για τη Walmart θα μπορούσε να επεκταθεί με συμφωνίες πολυμέσων με διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα smart TV της Vizio.
Αυτές οι αγορές μπορούν στη συνέχεια να παρακολουθηθούν στις πραγματικές λιανικές πωλήσεις αυτών των προϊόντων στα καταστήματα της Walmart και μέσω του διαδικτύου. Η Walmart έχει ήδη σημειώσει επιτυχία με την πλατφόρμα retail media Walmart Connect, η οποία απέφερε 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και περίπου 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και προβλέπεται να φτάσει τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024.
Η Walmart προσπαθεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της που βασίζονται στην απόδοση. Ένας αναλυτής πιστεύει ότι θα μπορούσε να γίνει μεγάλος πωλητής περιεχομένου βίντεο. Επίσης, τα δεδομένα θα ήταν άλλο ένα ισχυρό κομμάτι για τη Walmart όσον αφορά την πώληση πληροφοριών αγοράς σε εταιρείες πολυμέσων.
Οι αναλυτές πιστεύουν ότι η Walmart επιδιώκει να συμβαδίσει με την Amazon - ειδικά με τη συνδεδεμένη τηλεόραση και τις πωλήσεις των media που βασίζονται σε video όταν πρόκειται για performance-based marketing. Το performance marketing για τη Walmart θα μπορούσε να επεκταθεί με συμφωνίες πολυμέσων με διαφημιζόμενους στην πλατφόρμα smart TV της Vizio.
Αυτές οι αγορές μπορούν στη συνέχεια να παρακολουθηθούν στις πραγματικές λιανικές πωλήσεις αυτών των προϊόντων στα καταστήματα της Walmart και μέσω του διαδικτύου. Η Walmart έχει ήδη σημειώσει επιτυχία με την πλατφόρμα retail media Walmart Connect, η οποία απέφερε 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 και περίπου 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και προβλέπεται να φτάσει τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024.
Η Walmart προσπαθεί να επεκτείνει τις δραστηριότητές της που βασίζονται στην απόδοση. Ένας αναλυτής πιστεύει ότι θα μπορούσε να γίνει μεγάλος πωλητής περιεχομένου βίντεο. Επίσης, τα δεδομένα θα ήταν άλλο ένα ισχυρό κομμάτι για τη Walmart όσον αφορά την πώληση πληροφοριών αγοράς σε εταιρείες πολυμέσων.