To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sainsbury’s: Επεκτείνει το in-house agency

Sainsbury’s: Επεκτείνει το in-house agency
Η Sainsbury's επεκτείνει το εσωτερικό διαφημιστικό της agency, προσλαμβάνοντας περισσότερα από 30 άτομα σε νέους ρόλους, με στόχο να οδηγήσει σε πιο αποτελεσματική δημιουργική εργασία για τα ενδιαφερόμενα μέρη της.
Την περασμένη εβδομάδα, το σούπερ μάρκετ ξεκίνησε την επιχειρηματική του στρατηγική «Next Level Sainsbury». Ένα από τα τέσσερα βασικά αποτελέσματα της στρατηγικής είναι να «αποταμιεύσετε και να επενδύσετε για να κερδίσετε».
Ο retailer στοχεύει να εξοικονομήσει 1 δισεκατομμύριο λίρες σε τρία χρόνια, ελπίζοντας ότι η επέκταση του in house agency Zest, θα του επιτρέψει να προσφέρει πιο αποτελεσματικές δαπάνες στο marketing. Συγκεκριμένα, η director of brands, strategy and creative planning της Sainsbury, Radha Davies, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ελπίζει ότι η επέκταση θα βοηθήσει την επιχείρηση να προσφέρει πιο αποτελεσματική και αποδοτική δουλειά, καθώς πρόκειται να εξοικονομήσει 1 δισ. δολάρια σε τρία χρόνια.