IAPCO: Επιτυχές σεμινάριο για τον συνεδριακό κλάδο
50 στελέχη από 18 χώρες βρέθηκαν στην Αθήνα στις 17-19 Ιανουαρίου 2017 για το εκπαιδευτικό σεμινάριο της Διεθνούς Ένωσης Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ50 στελέχη από 18 χώρες βρέθηκαν στην Αθήνα στις 17-19 Ιανουαρίου 2017 για το εκπαιδευτικό σεμινάριο της Διεθνούς Ένωσης Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωριστούς δρόμους αποφάσισαν να ακολουθήσουν έπειτα από δυο χρόνια συνεργασίας η Verizon με την Wieden + Kennedy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands λανσάρει μια παγκόσμια εταιρεία social media και digital content, με όνομα Mediabrands Society.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24MEDIA κάθε χρόνο, θέλοντας να συνεισφέρει στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο, προχωρά σε εκτεταμένες δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dixons Carphone συγκέντρωσε το σύνολο της βρετανικής διαφήμισης στην Abbott Mead Vickers BBDO, χωρίς να προηγηθεί κάποιο spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken επέκτεινε τη χορηγική της σχέση με το UEFA Champions League για άλλα τρία χρόνια, αντί ποσού που δεν έγινε γνωστό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σωματείο «Φίλοι του Θεοτόκος» είναι ένας από τους φορείς που αποτελούν την Ένωση Μαζί για το Παιδί και η Προέδρος Έρρικα Οικονόμου μιλά για τη δράση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠροσφορά προϊόντων της εταιρίας στο Κέντρο Φιλοξενίας προσφύγων στη Ριτσώνα και στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Χαλκίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων και Ποτών προκήρυξε για 7η συνεχή χρονιά τον Εθνικό Διαγωνισμό Οικολογικών - Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής ECOTROPHELIA 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L’Oréal Professionnel αποκαλύπτει τις 2 νέες διεθνείς πρέσβειρες της μάρκας για το 2017, την Hailey Baldwin και την Taylor Hill.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ φαρμακευτικός κολοσσός Walgreens Boots Alliance (WBA) ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον όμιλο WPP για τον δημιουργικό και media λογαριασμό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Procter & Gamble προχωρά σε media αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιρλανδία και σε τέσσερις άλλες βορειοευρωπαϊκες αγορές της Σκανδιναβίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory