Verizon: Τέλος στη συνεργασία με τη Wieden+Kennedy
Χωριστούς δρόμους αποφάσισαν να ακολουθήσουν έπειτα από δυο χρόνια συνεργασίας η Verizon με την Wieden + Kennedy.
"Βελτιώνουμε διαρκώς το εταιρικό μας ρόστερ και εκτιμούμε τη δουλειά που η W+Κ έκανε για εμάς, ωστόσο αποφασίσαμε από κοινού να διακόψουμε τη συνεργασία μας" ανέφερε εκπρόσωπος του κολοσσού τηλεπικοινωνιών. Οι δυο πλευρές ξεκίνησαν να συνεργάζονται τον Ιανουάριο του 2015, όταν η Verizon προσέλαβε τη Wieden χωρίς διαδικασία spec για να χειριστεί το μεγαλύτερο μέρος της κύριας brand δουλειάς της.
Η πρώτη καμπάνια κυκλοφόρησε το φθινόπωρο του ίδιους έτους και προέβαλε την ποιότητα του δικτύου της Verizon μέσα από μια σειρά διαφημίσεων. Δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι του "διαζυγίου", ενώ πληροφορίες θέλουν τη McCann New York να έχει επιφορτιστεί, πλέον, το κομμάτι της δουλειάς που χειριζόταν η W+K.
Η Verizon αποτελεί, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στη Βόρεια Αμερική, καθώς ξόδεψε 1,5 δισ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2015 και περί τα 850 εκατομμύρια μέσα στους 9 πρώτους μήνες του 2016. Πέραν της Wieden, διατηρεί συνεργασίες και με ένα roster εταιρειών, που αλλάζει συχνά, με τον chief communications officer της W+K, Jim Gerace να εκτιμά πως ο αριθμός των συγκεκριμένων εταιρειών αγγίζει τις 40.
"Βελτιώνουμε διαρκώς το εταιρικό μας ρόστερ και εκτιμούμε τη δουλειά που η W+Κ έκανε για εμάς, ωστόσο αποφασίσαμε από κοινού να διακόψουμε τη συνεργασία μας" ανέφερε εκπρόσωπος του κολοσσού τηλεπικοινωνιών. Οι δυο πλευρές ξεκίνησαν να συνεργάζονται τον Ιανουάριο του 2015, όταν η Verizon προσέλαβε τη Wieden χωρίς διαδικασία spec για να χειριστεί το μεγαλύτερο μέρος της κύριας brand δουλειάς της.
Η πρώτη καμπάνια κυκλοφόρησε το φθινόπωρο του ίδιους έτους και προέβαλε την ποιότητα του δικτύου της Verizon μέσα από μια σειρά διαφημίσεων. Δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι του "διαζυγίου", ενώ πληροφορίες θέλουν τη McCann New York να έχει επιφορτιστεί, πλέον, το κομμάτι της δουλειάς που χειριζόταν η W+K.
Η Verizon αποτελεί, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar Media, έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους στη Βόρεια Αμερική, καθώς ξόδεψε 1,5 δισ. δολάρια σε μετρήσιμα μέσα στις ΗΠΑ το 2015 και περί τα 850 εκατομμύρια μέσα στους 9 πρώτους μήνες του 2016. Πέραν της Wieden, διατηρεί συνεργασίες και με ένα roster εταιρειών, που αλλάζει συχνά, με τον chief communications officer της W+K, Jim Gerace να εκτιμά πως ο αριθμός των συγκεκριμένων εταιρειών αγγίζει τις 40.