To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Media αναθεώρηση σε Βρετανία και Σκανδιναβία

P&G: Media αναθεώρηση σε Βρετανία και Σκανδιναβία
Η Procter & Gamble προχωρά σε media αναθεώρηση στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ιρλανδία και σε τέσσερις άλλες βορειοευρωπαϊκες αγορές της Σκανδιναβίας.

Η εταιρεία καταναλωτικών αγαθών σκεφτόταν να αναθεωρήσει τα media στο Ηνωμένο Βασίλειο από τον περσινό Ιούλιο, ωστόσο η διαδικασία ξεκίνησε επίσημα το τελευταίο διάστημα. Η συγκεκριμένη εξέλιξη συμπίπτει χρονικά με τις δηλώσεις που έκανε ο chief brand officer Marc Pritchard, στη διάρκεια ομιλίας του σε εκδήλωση του ΙΑΒ στις ΗΠΑ, αναφορικά με την απουσία διαφάνειας στο Media πεδίο.

Ο Pritchard κάλεσε τη βιομηχανία να ενωθεί και να αντιμετωπίσει τα υπάρχοντα ζητήματα κι αποκάλυψε πως η P&G αναθεωρεί το σύνολο των εταιρικών συμβολαίων που έχει συνάψει. Η ιδιοκτήτρια εταιρεία των μαρκών Fairy, Pampers, Gillette και Pantene, φέρεται να ξοδεύει 210 εκατομμύρια λίρες ανά έτος για media σκοπούς στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ πηγές αναφέρουν πως η τρέχουσα αναθεώρηση μπορεί να είναι η μεγαλύτερη της χρονιάς στη Βρετανία.

Η P&G αναθεωρεί σπάνια τα media και εταιρείες από τους WPP, Publicis Groupe, Dentsu Aegis Network και Omnicom φέρονται να διεκδικούν τον λογαριασμό. Οι παρουσιάσεις αναμένονται τον Μάρτιο. Αξίζει να σημειωθεί πως η Starcom χειρίζεται το μεγαλύτερο μέρος του βρετανικού λογαριασμού, σε συνεργασία με τη MediaCom, που είναι υπεύθυνη για τον Τύπο. Η Carat χειρίζεται τα media σε χώρες της Νότιας Ευρώπης και μέρος του λογαριασμού στις ΗΠΑ. Η Hearts & Science (σχήμα της Omnicom) είναι υπεύθυνη για το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων στις ΗΠΑ.