To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Walgreens Boots: Στον WPP δημιουργικό και Media

Walgreens Boots: Στον WPP δημιουργικό και Media
Ο φαρμακευτικός κολοσσός Walgreens Boots Alliance (WBA) ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με τον όμιλο WPP για τον δημιουργικό και media λογαριασμό του.

Συγκεκριμένα, ο WPP θα δημιουργήσει μια δική του ομάδα εταιρειών, την "Team WBA", για να εξυπηρετήσει τον λογαριασμό με τα γραφεία που θα εργαστούν να βρίσκονται σε Σικάγο, Νέα Υόρκη και Λονδίνο.

Η παγκόσμια marketing δαπάνη του WBA εκτιμάται σε 600 εκατομμύρια δολάρια περίπου, σύμφωνα με την Kantar Media, ενώ σαν οντότητα, είναι το αποτέλεσμα της εξαγοράς του 45% της ελβετικής φαρμακευτικής Alliance Boots από τη Walgreens το 2012.

Η OMD είναι η τρέχουσα χειρίστρια των Media για τον όμιλο, η GSD&M έχει υπάρχει η δημιουργική συνεργάτιδα της Walgreens στις ΗΠΑ και η Mother χειρίζεται το δημιουργικό της Boots στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η συνολική αναθεώρηση ξεκίνησε στις αρχές του 2016.

"Αναπτυχθήκαμε ραγδαία, αποκτήσαμε ανάγκες marketing κι επικοινωνίας και θεωρούμε πως το νέο μοντέλο πολλών κατευθύνσεων θα υποστηρίξει καλύτερα το όραμά μας" ανέφερε ο executive vice chairman και CEO της Walgreens Boots Alliance, Stefano Pessina. Ο Sir Martin Sorrell συμπλήρωσε για λογαριασμό του WPP: "Η Team WBA θα είναι μια προσαρμοσμένη λύση, η οποία θα συνδυάσει ταλέντο και πόρους από τον WPP για να αναπτύξει αποτελεσματικές επικοινωνίες".