To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dixons Carphone: Στην AMV BBDO η διαφήμιση στο Ην. Βασίλειο

Dixons Carphone: Στην AMV BBDO η διαφήμιση στο Ην. Βασίλειο
Η Dixons Carphone συγκέντρωσε το σύνολο της βρετανικής διαφήμισης στην Abbott Mead Vickers BBDO, χωρίς να προηγηθεί κάποιο spec.

Από εδώ και στο εξής, η διαφημιστική εταιρεία θα είναι υπεύθυνη για το σύνολο των brands του ομίλου και θα προσθέσει τη διαφήμιση της Carphone Warehouse στη ήδη υπάρχουσα σχέση με την Currys PC World. Βάσει της εξέλιξης αυτής, η AMV BBDO αντικαθιστά εν μέρει τη Brothers and Sisters, η οποία προσλήφθηκε για να χειριστεί το digital και content της Carphone Warehouse το 2014.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η Dixons Carphone δεν έχει σχέδια συγχώνευσης των δυο brands και μια ξεχωριστή ομάδα της AMV θα δουλέψει για τις, ύψους 25 εκατομμυρίων λιρών, επιχειρήσεις της Carphone Warehouse.

"Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως, στο πλαίσιο της δέσμευσης για τη βελτίωση των επιδόσεων της εταιρείας έπειτα από τη συγχώνευση, ότι αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε το σύνολο της διαφήμισης στην AMV. Η Brothers and Sisters θα παραμείνει μέλος του ρόστερ μας, για συγκεκριμένα projects" ανέφερε ο marketing director του ομίλου, Matt Walburn.

Η CHI & Partners που αποτελούσε την προηγούμενη κύρια συνεργάτιδα της Carphone Warehouse θα συνεχίσει κι εκείνη να δουλεύει για κάποια projects. Σημειώνεται πως η Dixons Retail είχε προσλάβει την AMV για τον δημιουργικό λογαριασμό του Ηνωμένου Βασιλείου τον Ιανουάριο του 2014 και τον Μάιο του ίδιου έτους ανακοίνωσε τη συγχώνευση με την Carphone Warehouse.