JWT: Ποιά brands θα ωφελήσει το Brexit
Τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία μετά το δημοψήφισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανία μετά το δημοψήφισμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒιώσιμη ανάπτυξη για τον Όμιλο ΟΤΕ, πρόοδος για την οικονομία, την κοινωνία και το περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ «Επικοινωνία» πάει πιο πέρα από Τουρκία, σε Καζακστάν και Αζερμπαϊτζάν!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ EasyJet βρίσκεται σε αναζήτηση εταιρείας για τον χειρισμό του πανευρωπαϊκού CRM λογαριασμού της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fiat προχωρά σε αναθεώρηση των Media planning and buying συνεργασιών της στις περιφέρειες Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας-Ειρηνικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Έλληνες Gamers παίζουν “Sea Hero Quest” και βοηθούν στην έρευνα κατά της άνοιας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Chipita, προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την Euroleague Basketall καθώς γίνεται Name Partner στο πρωτάθλημα Eurocup και Premium Partner στο Turkish Airlines Euroleague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Expedia προχώρησε στην πρόσληψη της Fallon, προκειμένου να της αναθέσει τον χειρισμό του διαφημιστικού της λογαριασμού στην Ευρώπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠάνω από 100 παιδιά μαζί με τους γονείς τους, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις βιωματικές ξεναγήσεις που σχεδίασε το ΟΤΕ HISTORY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού» προσκαλεί τους φίλους και υποστηρικτές του να επισκεφτούν τα καλοκαιρινά bazaars που διοργανώνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία design & branding αναλαμβάνει το product branding για νέα προϊόντα της εταιρείας αναψυκτικών σε διεθνείς αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ World Federation of Advertisers (WFA) κυκλοφόρησε τις πρώτες οδηγίες για να βοηθήσει τους marketers να περιορίσουν την έκθεσή τους στη διαφημιστική απάτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory