
Eurobank: Προκήρυξη 5ου κύκλου του egg
Η Eurobank σε συνεργασία με το Corallia συνεχίζουν να προσφέρουν τη δυνατότητα σε φιλόδοξους νέους και νέες να υλοποιήσουν τα καινοτόμα επιχειρηματικά σχέδιά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Eurobank σε συνεργασία με το Corallia συνεχίζουν να προσφέρουν τη δυνατότητα σε φιλόδοξους νέους και νέες να υλοποιήσουν τα καινοτόμα επιχειρηματικά σχέδιά τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηθοποιός Margot Robbie είναι η νέα πρέσβειρα ηλεκτροκίνητου οχήματος της Nissan, ξεκινώντας με το BladeGlider
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα στο σημερινό ιδιαίτερο οικονομικό και συχνά πολιτικά ασταθές περιβάλλον, η ασφαλιστική αγορά καλείται να επιβιώσει, παράγονταςμάλιστα ζηλευτά αποτελέσματα. Φυσικά, σε αυτό συμβάλλουν και οι επικοινωνιακές τακτικές που εφαρμόζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Apple αποφάσισε να εξορθολογήσει τις παγκόσμιες marketing προσπάθειές της και για τον σκοπό αυτό, αναδιοργάνωσε την πολύχρονη σχέση που διατηρεί με την TBWA/Media Arts Lab.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤόσο για το buying όσο και για θέματα στρατηγικής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα από μια διευρυμένη γκάμα προϊόντων η αλυσίδα προσφέρει φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα κάθε μέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Nike συνεργάζεται με τον artist Same84 και δημιουργούν ένα εμβληματικό graffiti για το Greek Freak, Γιάννη Αντετοκούνμπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH FrieslandCampina Hellas-NOYNOY προσέφερε 1.000.000 ποτήρια γάλα στο πλαίσιο του προγράμματος ΝΟΥΝΟΥ «Ένα Ποτήρι Γάλα για κάθε Παιδί!» και το γιορτάζει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια καμπάνια για την αγορά τηλεπικοινωνιών, που έχει την τόλμη να πει στον κόσμο να κλείσει το κινητό, το tablet και το laptop, παρουσίασαν Vodafone και J. Walter Thompson και οι άνθρωποι που την επιμελήθηκαν μας δίνουν τις λεπτομέρειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία χώρισε τις επιχειρήσεις της στην περιφέρεια σε εννέα groups
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ηθοποιός Silvia Marty πρωταγωνιστεί σε πολυσέλιδο ταξιδιωτικό αφιέρωμα και γοητεύεται από τα ιστορικά μνημεία και τη μοντέρνα πλευρά της Αθήνας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου στηρίζει την προσπάθεια προβολής της γαστρονομικής μας παράδοσης σε Ελλάδα και Εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory