To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Experian: Δημιουργική και media αναθεώρηση

Experian: Δημιουργική και media αναθεώρηση
Η παγκόσμια data εταιρεία Experian προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού και media λογαριασμού της, προκαλώντας ανησυχία στις Bartle Bogle Hegarty London και PHD, με τις οποίες συνεργάζεται. 

Η Oystercatchers έχει αναλάβει τον χειρισμό της διαδικασίας και οι υποψήφιες εταιρείες έχουν ενημερωθεί για τις προτάσεις τους. Η Experian προσέλαβε την BBH τον Φεβρουάριο του 2016 κι έπειτα την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας. Όσο για την Red Brick Road που συνεργαζόταν παλιότερα με την Experian, έχει αποφασίσει να μην διεκδικήσει τον δημιουργικό λογαριασμό. 

Σε ότι αφορά την PHD, είναι υπεύθυνη για τα media από το 2012, ενώ το κομμάτι αυτό χειριζόταν προηγουμένως η Maxus, με την Harvest να είναι υπεύθυνη για το digital display.  
TAGS: Experian