To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην OMD τα ευρωπαϊκά media της Zalando

Στην OMD τα ευρωπαϊκά media της Zalando
Η γερμανική e-commerce πλατφόρμα Zalando συγκέντρωσε το σύνολο του ευρωπαϊκού της Media planning and buying στην OMD του ομίλου Omnicom Media.

Το fashion Portal, που ιδρύθηκε το 2008 και προσφέρει ένα μίγμα από high-end brands, όπως τα Calvin Klein, Ralph Lauren, Nike και Adidas, παρουσίασε έσοδα 3 δισ. ευρώ την περσινή χρονιά, ενώ στοχεύει να αγγίξει τα 7 δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Προηγουμένως, η Zalando συνεργαζόταν με διάφορες εταιρείες στην ευρωπαϊκή περιφέρεια, όπως η Mediacom στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο αποφάσισε να συγκεντρώσει τις above-the-line και digital media επιχειρήσεις της στην OMD.

Η media εταιρεία από την πλευρά της, θα επιδιώξει να "σπρώξει" τους καταναλωτές προς το website του πελάτη, με έμφαση στις αγορές Ηνωμένου Βασιλείου, Γαλλίας, Πολωνίας, Σκανδιναβίας και Αυστρίας, καθώς και στη μητρική αγορά της Γερμανίας.

Η πρώτη καμπάνια θα κυκλοφορήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες, ενώ η president της OMD EMEA, Nikki Mendonca ανέφερε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι για την έναρξη συνεργασίας με τη Zalando στην Ευρώπη. Οι retail ecommerce πωλήσεις έχουν αξία 385 δισ. δολαρίων στη Δυτική Ευρώπη και επέκταση της Zalando την τοποθετήσει στο επίκεντρο αυτής της αγοράς".     
TAGS: OMD, Zalando