Οπτικοακουστική παραγωγή: Νέα εποχή επενδύσεων
Πώς αλλάζει τα δεδοµένα ο υπερ-φορέας που δηµιουργείται στο Υπουργείο Πολιτισµού. Τι έχει κατορθώσει το ΕΚΟΜΕ και πώς θα συνεχίσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠώς αλλάζει τα δεδοµένα ο υπερ-φορέας που δηµιουργείται στο Υπουργείο Πολιτισµού. Τι έχει κατορθώσει το ΕΚΟΜΕ και πώς θα συνεχίσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑLimit up στις επιδόσεις των ενημερωτικών εκπομπών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο σύνολο της ημέρας και στην prime time ζώνη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμο για χρήστες iOS και Android
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ19 πρεμιέρες σειρών έρχονται συνολικά στην COSMOTE TV τον Φεβρουάριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑOn demand
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο κανάλι Panik TV συνδυάζει music videos απ' όλα τα είδη μουσικής καθώς και ψυχαγωγικές και lifestyle εκπομπές που προβάλλονται καθημερινά όλο το 24ωρο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑCOSMOTE GROW YOUR BUSINESS – THE PODCAST
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 30% στο γενικό σύνολο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEuroLeague με τις «μάχες» Ολυμπιακού & Παναθηναϊκού AKTOR, EuroCup με Άρη, NCAA και The Skweek show by Tony Parker στο Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 28/1 στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Δευτέρα 29 Ιανουαρίου στις 21.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory