
Νέα εταιρική ταυτότητα από την Elbisco
Οι εργαζόμενοι της Elbisco γιορτάζουν τη νέα εποχή της εταιρείας με σημείο αναφοράς το νέο όραμα και λογότυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εργαζόμενοι της Elbisco γιορτάζουν τη νέα εποχή της εταιρείας με σημείο αναφοράς το νέο όραμα και λογότυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Communication EFFECT αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένου προγράμματος δημοσίων σχέσεων για τη HELL Energy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε ένα βιωματικό event στη Σαγκάη, ο Lewis Hamilton μοιράστηκε με το κοινό αυτό που τον καθοδηγεί, τόσο στους αγώνες ταχύτητας, όσο και εκτός πίστας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Socialab, έχει αναλάβει για λογαριασμό της εταιρείας Sarantis, του επίσημου διανομέα τoυ Sam loves Betty στην Ελλάδα, τη συνολική στρατηγική επικοινωνίας του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ATHENS HALF MARATHON expo 2018 έκλεισε τις πύλες της, αποσπώντας τις θετικότερες εντυπώσεις των δρομέων – επισκεπτών και εκθετών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, το διήμερο 26-27 Μαρτίου 2018, το Interel Global Partnership EMEA Summit.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ελληνική Εθνική Ομάδα είναι γνωστή για τη σκληρή δουλειά και την αποφασιστικότητα της, και τα χαρακτηριστικά αυτά ξεχωρίζουν στη νέα εμφάνιση που δημιούργησε η Nike.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick θα είναι το επίσημο PR agency του 22ου Roundtable του Economist και της Hazlis & Rivas στις 14 και 15 Ιουνίου 2018, στο Grand Resort Lagonissi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Action Global Communications ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικού προγράμματος online και offline επικοινωνίας της διαδικτυακής πλατφόρμας εύρεσης στέγασης για φοιτητές, Student.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 1ο LIFEME WORKSHOP, το 1ο Διαδραστικό Event που πρεσβεύει τον υγιεινό και απολαυστικό τρόπο ζωής, θα πραγματοποιηθεί στο Ποδηλατοδρόμιο του Ο.Α.Κ.Α., την Κυριακή 15 Απριλίου 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι συμβαίνει όταν μια σειρά ξεπερνά τα σύνορα της τηλεόρασης και μεταμορφώνεται σε ένα αληθινό φαινόμενο της pop κουλτούρας;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μεγάλη επιτυχία και τη συμμετοχή πολυάριθμων φίλων της σειράς αλλά και πολλών γνωστών προσωπικοτήτων πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 14 Μαρτίου, τα εγκαίνια της έκθεσης The Walking Dead ART.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory