
Εταιρεία Ηπειρωτικών Μελετών: Spec 320.00 ευρώ
Aνάδειξη και & προβολή των ιστορικών τεκμηρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAνάδειξη και & προβολή των ιστορικών τεκμηρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAπόδειξη του υψηλού πνεύματος ομαδικής συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι περισσότεροι από αυτούς πιθανότατα θα βρεθούν και στην Βουλή που θα προκύψει μετά την δεύτερη κάλπη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜόνο στην Ροδόπη επικράτησε ο ΣΥΡΙΖΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την παροχή υπηρεσιών στο πλαίσιο της Πράξης Νησιά-Ελκυστικοί Προορισμοί της Μεσογείου "SMART-TOUR"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την Οργάνωση Δράσεων Ευαισθητοποίησης και Δημοσιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια υπηρεσίες δημοσιότητας του «Dentist Pass»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρουσιάστηκαν τα οφέλη της κρητικής δίαιτας που είναι η βάση της μεσογειακής διατροφής καθώς και ο κρητικός τρόπος ζωής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά δράσεις δημοσιότητας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυμβουλευτικές υπηρεσίες για τη δημιουργία, τη διαχείριση και την επικαιροποίηση λογαριασμών στα Μέσα Κοινωνικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠόλεµος για ταλέντα, χρήση ΑΙ, ανθρώπινη επαφή και συµπερίληψη, οι προκλήσεις στη νέα εποχή των ∆ηµοσίων Σχέσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory