
Στις 16 Ιανουαρίου το spec της ΔΕΗ
Την παράταση του διαγωνισμού για την ανάθεση της επικοινωνιακής της προβολής μέχρι τις 16 Ιανουαρίου 2012, ανακοίνωσε τη Δευτέρα (5/12) η ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παράταση του διαγωνισμού για την ανάθεση της επικοινωνιακής της προβολής μέχρι τις 16 Ιανουαρίου 2012, ανακοίνωσε τη Δευτέρα (5/12) η ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Mάρκος Φραγκουλόπουλος, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing του Ομίλου Interamerican και Λένα Μπελιμπασάκη, Business Unit Director της Bold Ogilvy, μιλάνε για τη σχέση των δύο εταιρειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπάντηση στις δηλώσεις του Γιάννη Μιχελάκη περί δημόσιων specs, έδωσε και η Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του υπουργείο Ανάπτυξης για το spec της «Ψηφιακής Σύγκλισης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Corporate Communications Director της Fiat Group Automobiles Hellas, Κορίνα Πατέλη-Bell, μίλησε στο adbusiness για τις προσπάθειες και τα επιτεύγματα της εταιρείας στο πεδίο της βιώσιμης ανάπτυξης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντιδράσεις από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, καθώς και από την Choose, που συμμετέχει στο spec για την «Ψηφιακή Σύγκλιση», προκάλεσε η θέση της Νέας Δημοκρατίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη διακοπή των spec του Δημοσίου που είναι σε εξέλιξη, ζητά η Νέα Δημοκρατία μέσω του Γιάννη Μιχελάκη, καθώς τα χαρακτηρίζει πρόχειρα και δεσμευτικά για την επόμενη Κυβέρνηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση βρίσκεται η karamella, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών του διαγωνισμού του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, σχετικά με την ανάδειξη συμβούλου δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Commit, πρωτοπόρος στην Ελλάδα στις υπηρεσίες μετάφρασης, γράφει τη δική της ιστορία από το 1997 κι ο γενικός διευθυντής Σπύρος Κονιδάρης, μιλάει στο adbusiness για τα μελλοντικά της σχέδια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝομικά ζητήματα και σοβαρά θέματα ηθικής τάξεως και καλών συναλλακτικών πρακτικών εντοπίζει η ΕΔΕΕ στην προκήρυξη του διαγωνισμού της ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Europcar έναντι του ανταγωνισμού και τα χαρακτηριστικά του εταιρικού της στόλου, μίλησε στο RetailBusiness o Network Manager, Φίλιππος Λιόσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚοντά στην ανάληψη της επικοινωνίας τριών αξόνων του προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης «Αλέξανδρος Μπαλτατζής», του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, βρίσκεται η Adel Saatchi & Saatchi.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Praktiker Hellas γιορτάζει 20 χρόνια «επιτυχούς πορείας» στην εγχώρια αγορά και ο διευθυντής Marketing, Κωνσταντίνος Σταματάκης, κάνει μια αναδρομή αυτής της πορείας στο Retail Business.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory