Σε πρώτο πλάνο η αγορά μαζικής εστίασης
Με περιορισμό δαπανών και μετατόπιση πόρων σε ενέργειες marketing, απαντά ο όμιλος Καλλιμάνη στην κρίση, σύμφωνα με όσα τονίζει στο Retailbusiness η Εντεταλμένη Σύμβουλος, Ντίνα Καλλιμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με περιορισμό δαπανών και μετατόπιση πόρων σε ενέργειες marketing, απαντά ο όμιλος Καλλιμάνη στην κρίση, σύμφωνα με όσα τονίζει στο Retailbusiness η Εντεταλμένη Σύμβουλος, Ντίνα Καλλιμάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναθεώρηση του, ύψους 20 εκατομμυρίων λιρών, πανευρωπαϊκού διαφημιστικού της λογαριασμού αποφάσισε να προχωρήσει η γιαπωνέζικη εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών Toshiba, που έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνει τη shortlist των εταιρειών που θα διαγωνιστούν για τη συγκεκριμένη δουλειά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγο μετά την αποχώρησή του από τη Mass Athens και λίγο πριν την ανακοίνωση των μελλοντικών του βημάτων, ο Νικόλας Μπενόπουλος μιλάει στο adbusiness για τη συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το «Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το 2011 είναι γένους θηλυκού και έχει ένα από τα πιο θρυλικά ονόματα στην ιστορία της Alfa Romeo: Giulietta!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένσταση υπέβαλε η BiteByte, μετά την αξιολόγηση των τεχνικών προσφορών στο spec του Υπ. Παιδείας που αφορά στην υλοποίηση δράσεων δημοσιότητας με τη χρήση social media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την καλύτερη απόδειξη της κορυφαίας μηχανολογίας και των κινητήρων υψηλής απόδοσης της Alfa Romeo, αποτελει η γκάμα της Mito, του μικρότερου σπορ αυτοκινήτου της αγοράς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έξι είναι οι εταιρείες που διεκδικούν, σύμφωνα με πληροφορίες, το διαφημιστικό λογαριασμό της Hyundai.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση διαφημιστικής εταιρείας βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες, η Hyundai, τον λογαρισμό της οποίας χειρίζεται η Ashley & Holmes.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης μίλησε στο Retail Business για τις προσπάθειες άμεσης στήριξης και τόνωσης της αγοράς και το δρόμο για την ανάπτυξη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρεις εταιρείες που διεκδικούν το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ που θα διαθέσει ο ΣΕΒΙΤΕΛ για ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών ενημέρωσης και προώθηση του ευρωπαϊκού ελαιολάδου σε χώρες εκτός Ε.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε αναζήτηση εταιρείας που θα αναλάβει τη δημοσίευση σε εφημερίδες (πανελλαδικές και επαρχιακές) διαφόρων ανακοινώσεών της βρίσκεται η ΔΕΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Απορρίφθηκαν από το ΣτΕ τα ασφαλιστικά μέτρα που κατέθεσε η κοινοπραξία The PR Team/Euro RSCG, μετά τον αποκλεισμό της από το διαγωνισμό της Περιφέρειας Αττικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory