To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τελευταία Νέα

Εξελίξεις στο spec της Εθνικής Τράπεζας

Εξελίξεις στο spec της Εθνικής Τράπεζας

Πριν από την οριστικοποίηση της επιλογής των δυο εταιρειών για τη shortlist στο τελικό στάδιο στο spec της Εθνικής Τράπεζας, συμμετέχουσες εταιρείες εκφράζουν την επιθυμία τους να λάβουν γνώση του συνόλου των προτάσεων που έχουν κατατεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
specs
Spec 600.000 ευρώ

Spec 600.000 ευρώ

Διαγωνισμό για τη διαφημιστική προβολή της προκήρυξε η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση (ΕΡΤ) για χρονική περίοδο ενός έτους, με δυνατότητα παράτασης ενός έτους ακόμη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
Media business
specs
Το Lurpak στη Saatchi & Saatchi

Το Lurpak στη Saatchi & Saatchi

Στη Saatchi & Saatchi ανατέθηκε ο χειρισμός του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού του Lurpak, έπειτα από την τελική της αναμέτρηση με τη Wieden & Kennedy London.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
specs
Global News
Στην ΑMP αναθέτει η HTC

Στην ΑMP αναθέτει η HTC

Η AMP ήταν η εταιρεία που επιλέχτηκε για το χειρισμό του συμπτυγμένου πανευρωπαϊκού διαφημιστικού λογαριασμού της HTC, έπειτα από τη διεξαγωγή pitch απέναντι σε εταιρείες τα ονόματα των οποίων δεν έγιναν γνωστά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
specs
Global News
Οι νικητές του spec του ΟΠΑΠ

Οι νικητές του spec του ΟΠΑΠ

Ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ της Δευτέρας (29/3) το μεγάλο spec του ΟΠΑΠ, που απασχόλησε έντονα το τελευταίο διάστημα τη διαφημιστική αγορά. Adel Saatchi&Saatchi, Leo Burnett και Ashley&Holmes/Politics οι εκλεκτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Latest news
advertising
specs
«Ανάγκη η πιο μυτερή βελόνα, για την κρίση»

«Ανάγκη η πιο μυτερή βελόνα, για την κρίση»

Αγαπημένο παιδί των media και όχι τόσο των διαφημιστών, όπως λέει ο Μάκης Σεριάτος, μιλάει στο adbusiness για την κρίση, προβλέποντας εξαγορές και συγχωνεύσεις στην αγορά της επικοινωνίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Creativity
advertising
Συνεντεύξεις
«Ένας θησαυρός στην ψηφιακή εποχή»

«Ένας θησαυρός στην ψηφιακή εποχή»

Στην ώριμή του περίοδο περνά πλέον το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο, το οποίο μέσα σε δύο χρόνια έχει κάνει άλματα, προκειμένου να περάσει στην ψηφιακή εποχή έναν ολόκληρο οπτικοακουστικό θησαυρό και νέες αφίξεις που ενδιαφέρουν τον ελληνικό πολιτισμό, αλ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Συνεντεύξεις
Ψηφιακή εποχή Digea

Ψηφιακή εποχή Digea

Η διαδικασία της μετάβασης από την αναλογική στην ψηφιακή τηλεόραση είναι μια τεράστια επικοινωνιακή πρόκληση, την οποία έφερε σε πέρας για την ελληνική αγορά η D’Arcy Athens για λογαριασμό της Digea.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Συνεντεύξεις
To καλό print πρέπει να τραβάει το βλέμμα

To καλό print πρέπει να τραβάει το βλέμμα

Ο Executive Creative Director της McCann London και πρόεδρος της κριτικής επιτροπής της φετινής διοργάνωσης του Adprint Festival, Brian Fraser, μιλάει στο adbusiness για την πορεία του στο χώρο της διαφήμισης και το μέλλον του print advertising.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Συνεντεύξεις
«Στόχος να μοιράσουμε χαμόγελα»

«Στόχος να μοιράσουμε χαμόγελα»

Η Dart Communication δημιούργησε τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Domino\' s Pizza, στην οποία κεντρικό πρόσωπο είναι η Καλομοίρα. Η διαφημιστική καμπάνια έχει ξεκινήσει από τις αρχές του νέου έτους 2010, ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες, κάποιοι τυχεροί πελάτες της Domino’s Pizza θα παραλάβουν την παραγγελία τους από την Καλομοίρα. Η ομάδα της Dart, αλλά και της Domino’s Pizza, μας αναλύει το concept της καμπάνιας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Συνεντεύξεις
Θα υπάρξουν εξαγορές και στην Ελλάδα

Θα υπάρξουν εξαγορές και στην Ελλάδα

Ο Daniel Morel, o ισχυρός άνδρας της Wunderman σε παγκόσμιο επίπεδο, μιλάει στο adbusiness για το διεθνές δίκτυο του οποίου ηγείται. Επισημαίνει, μάλιστα, πως θα πρέπει και στη χώρα μας να περιμένουμε εξαγορές εταιρειών από τη Wunderman.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ετικέτες
Συνεντεύξεις

Trending NEWS

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

CMO Council: Τα brands δεν «ακούν» στα social media

Οι marketers στην Ευρώπη αντιμετωπίζουν ακόμη προβλήματα στην προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν τα social media, για να καταλάβουν καλύτερα και να συνδεθούν με τους καταναλωτές.

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

Συγχωνεύονται JWT - Wunderman

H ηγετική ομάδα του WPP Group αποφάσισε να συγχωνεύσει την J. Walter Thompson με το δίκτυο
της Wunderman, όπως αναφέρουν Mέσα του εξωτερικού. 

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Απάντηση ΕΔΕΕ στην Ogilvy με θέμα τα Ermis Awards

Την απάντησή της στην πρόσφατη ανακοίνωση της Ogilvy, περί αποχώρησης από τα Ermis Awards, δίνει η ΕΔΕΕ με επίσημη ανακοίνωση, που αναρτήθηκε στο site της και υπογράφει ο πρόεδρος της, Μανόλης Παπαπολύζος.