To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τα πιο δημοφιλή του advertising.gr για το 2019

Τα πιο δημοφιλή του advertising.gr για το 2019

Ιανουάριος

H απόφαση του Δ.Σ. της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ) να προχωρήσει στην υλοποίηση του υποέργου 1 «Εξειδικευμένες ενέργειες προώθησης και προβολής του προορισμού Αθήνα» της Πράξης «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Προώθησης και Προβολής της Αθήνας μέσα από B2B και B2C κανάλια», συνολικού προϋπολογισμού 3.533.174 ευρώ ήταν η πιο δημοφιλής είδηση στο advertising.gr για τον πρώτο μήνα του 2019.

Επίσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπήρξε για τη νέα παγκόσμια στρατηγική marketing της Pepsi, με βασικό strapline τη φράση «For the love of it" αλλά και για τα πρώτα δείγματα της επίσημης ενεργοποίησης της glomex στην Ελλάδα από τη Phaistos Networks.

Φεβρουάριος

Tα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών των online media για την οικονομική χρήση 2017 τα οποία παρουσιάζει αποκλειστικά το advertising.gr αποδεικνύουν την θετική τροχιά που στην οποία βρίσκεται το Digital (Google-display-social) και όπως είναι αναμενόμενο κερδίζουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών του site.

Το ίδιο συμβαίνει και με την καταγραφή της πορείας των διαφημιστικών εταιρειών το 2017, σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά στοιχεία των επιχειρήσεων.

Επίσης, στην πρώτη τριάδα των θεμάτων για τον συγκεκριμένο βρίσκεται και η είδηση για την νεοσύστατη θέση του Γενικού Διευθυντή Επικοινωνίας στην Παπαστράτος.

Μάρτιος

Τα Ermis Awards αποτελούν το βασικό γεγονός του μήνα για την αγορά επικοινωνίας . Η τελετή Απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Μαρτίου με την The Newtons Laboratory να αναδεικνύεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά Agency of The Year και την Lidl Hellas να κατακτά τις διακρίσεις Brand και Client of the Year

Επίσης, την Τρίτη, 5 Μαρτίου 2019, πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη συμμετοχή των εταιριών-μελών, η ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), στο πλαίσιο της οποίας πραγματοποιήθηκαν και αρχαιρεσίες.

Το advertising.gr ενημερώνει για το νέο ΔΣ του ΣΔΕ, με την αγορά να δείχνει σημαντικό ενδιαφέρον

Δυστυχώς, όμως, η είδηση που «διαβάστηκε» περισσότερο τον εν λόγω μήνα ήταν αυτή για την ξαφνική απώλεια της Άννας Χατζησάββα η οποία για 20 και πλέον συνεχόμενα χρόνια και μέχρι την αποχώρησή της, για προσωπικούς λόγους στις αρχές του 2018, υπήρξε στο τιμόνι του Ομίλου της Dentsu Aegis στην Ελλάδα

Απρίλιος

Το advertising.gr παρουσιάζει τι αλλάζει με την ψήφιση της νέας Οδηγίας για την πνευματική ιδιοκτησία στην Ευρώπη, η οποία έως το 2021 θα πρέπει να έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία με την αγορά να δείχνει πως ενδιαφέρεται σημαντικά για το ζήτημα όπως και για

τους νικητές των Corporate Affairs Excellence Awards (CAEA) 2019 που διοργανώθηκαν για 6η χρονιά από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

Επίσης, το top 15 των διαφημιζόμενων κερδίζει τις εντυπώσεις

Μάιος

Η αγορά κινείται σε προεκλογικούς ρυθμούς και οι οδηγίες για την προβολή και επικοινωνία σε αυτή την περίοδο είναι λογικό να ενδιαφέρουν τους πάντες.

Όπως επίσης λογικό και σίγουρα αναμενόμενο είναι το μεγάλο ενδιαφέρον για τον «12λογο του καλού spec», που παρουσίασαν η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ) και ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) αλλά και για ανησυχητικά ευρήματα σχετικής έρευνας που καταδεικνύουν, μεταξύ άλλων, πως 1 στα 4 spec στην ελληνική αγορά δεν καταλήγουν σε καμία ανάθεση (24%), «γίνονται δηλαδή χωρίς λόγο»

Ιούνιος

Τρεις σημαντικές συνεντεύξεις ξεχωρίζουν τον συγκεκριμένο μήνα.

O Laurent Delmouly, Marketing Director της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μιλά στο σχετικά με τις τάσεις στην εγχώρια αγορά Ζύθου, & Μηλίτη, το portfolio των brands της εταιρείας και την επικοινωνιακή & ψηφιακή της στρατηγική.

Ο Γιάννης Ευσταθιάδης, μια από τις πλέον εμβληματικές φυσιογνωμίες της ελληνικής διαφήμισης, την οποία υπηρετεί για περισσότερο από 50 χρόνια μας αναλύει αυτή την σημαντική διαδρομή ενώ ο Raja Rajamannar, μια από τις πιο σημαντικές σε παγκόσμιο επίπεδο προσωπικότητες του χώρου του marketing και της επικοινωνίας, μιλά για την καινοτόμο στρατηγική της Mastercard, τον νέο ρόλο του marketing και τις καινούργιες προκλήσεις για τα brands αλλά και τις προτεραιότητες της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων, της οποίας αποτελεί τον νέο πρόεδρο.

Ιούλιος

Μια συνέντευξη βρίσκεται στην πρώτη των δημοφιλέστερών του advertising.gr και για τον Ιούλιο.

O Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης, CEO της Neuromarketing Trizma Neuro μιλά για θέματα ηγεσίας, marketing και επιχειρείν, πάντα από τη σκοπιά της νευροεπιστήμης και του neuromarketing.

Επίσης μεγάλο είναι το ενδιαφέρον για την σημαντική έρευνα του advertising.gr για τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στα ελληνικά Μέσα την τελευταία 10ετία (2009-2019) αλλά και για τους τίτλους τέλου, που έπεσαν για τη συνεργασία της FCB με τη Nivea μετά από έναν ολόκληρο αιώνα συμπόρευσης των δύο εταιρειών

Αύγουστος

Πολλοί λένε πως ο Αύγουστος είναι μήνας χωρίς ειδήσεις. Τα οικονομικά στοιχεία, όμως, της ΕΡΤ για το 2018 και η ολοκλήρωση του παγκόσμιου spec της Mondelez τους διαψεύδουν για την φετινή χρονιά εάν κρίνουμε από την απήχηση των δυο συγκεκριμένων αναρτήσεων στο αναγνωστικό κοινό του advertising.gr

Σεπτέμβριος

Ο Κωστής Παπαδόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Lighthouse, μιλά για την πορεία της εταιρείας, τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της, τα νέα εγχειρήματα που ξεκινά, καθώς και τον σαφή στόχο της για συνεχή ανάπτυξη εντός και εκτός συνόρων.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος επισφραγίζει τη μεγάλη διαδρομή των 80 χρόνων της και δημιουργεί σήμερα την ΑΒ του αύριο ενώ οι άνθρωποι της ΜcCann και της The Coca Cola Company δίνουν όλες τις λεπτομέρειες για την 1η digital και data driven ακαδημία στη χώρα μας.

Οκτώβριος

Τα οικονομικά στοιχεία των διαφημιστικών εταιρειών και των media agencies για το 2018 συμπεριλαμβάνονται στα πιο δημοφιλή θέμα του advertising.gr για τον συγκεκριμένο μήνα..

Η διαμάχη για τις συλλεκτικές φιάλες της Coca- Cola αποτελεί  επίσης κυρίαρχο θέμα για την αγορά επικοινωνίας όπως, βέβαια, και οι σημαντικές ελληνικές διακρίσεις στα Effie Europe 2019 αλλά και ο νέος ορισμός για τις δημόσιες σχέσεις στον οποίο κατέληξε η ΙPRA (International Public Relations Association) μετά από μήνες εξαντλητικών διαβουλεύσεων.

Επίσης, στο τέλος του μήνα το adbusiness συμπληρώνει 1000 τεύχη!

Νοέμβριος

Η αγορά «διψάει» για νούμερα και το ενδιαφέρον για την κατάταξη με τις 20 πιο κερδοφόρες (κέρδη προ φόρων) διαφημιστικές εταιρείες το 2018 το αποδεικνύει ξεκάθαρα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, υπάρχει και για το GDPR και το e privacy αλλά και για τα νέα δεδομένα που θα φέρει η εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στο χώρο της επικοινωνίας και των media.

Δεκέμβριος

Tο Year In Search 2019 της Google αποκαλύπτει τι ψάξαμε, τι παρακολουθήσαμε, ποιους θαυμάσαμε, τι θελήσαμε να μαγειρέψουμε και, γενικά, όλα όσα βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής των Ελλήνων τη φετινή χρονιά. Όπως είναι φυσικό οι άνθρωποι του χώρου της επικοινωνίας δεν μένουν ασυγκίνητοι μπροστά σε τέτοια insights.

Δυστυχώς, όμως, για ακόμη μια φορά, μια δυσάρεστη είδηση είναι αυτή που διαβάστηκε περισσότερο. Η είδηση πως δεν είναι πια μαζί μας ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης, ένας από τους σημαντικότερους ακαδημαϊκούς στον χώρο του Μάρκετινγκ στην Ελλάδα, ήταν αυτή που «διαβάστηκε» περισσότερο τον συγκεκριμένο μήνα. Πως θα μπορούσε να μην είναι; Μιλάμε για έναν από τους ανθρώπους, που θεμελίωσαν το Mάρκετινγκ σαν επιστήμη και πρακτική στην χώρα μας και με το έργο και τις ιδέες του άγγιξε και ενέπνευσε πάρα πολλούς που κινούνται σήμερα στην αγορά επικοινωνίας και marketing.

TAGS: advertising