To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Το YouTube παρουσιάζει το Cannes Ads Leaderboard 2019

Το YouTube παρουσιάζει το Cannes Ads Leaderboard 2019

Το θεμέλιο της συναρπαστικής διαφήμισης είναι η δημιουργικότητα. Το Cannes Ads Leaderboard γιορτάζει τις διαφημίσεις του YouTube που επέλεξαν να παρακολουθήσουν οι θεατές από το περσινό φεστιβάλ και μετά, ενώ οι νικητές αξιοποιούν μερικά από τα πιο ισχυρά στοιχεία των καλύτερων διαφημίσεων ανά κατηγορία.

Η Roya Zeitoune, YouTube Culture & Trends Lead for EMEA, δήλωσε σχετικά: “Οι νικητές του Ads Leaderboard αξιοποιούν τα στοιχεία που συνθέτουν τις επιτυχημένες διαφημίσεις. Κάποιες προκαλούν συναισθηματικές αντιδράσεις (LG, Nike), άλλες χρησιμοποιούν το χιούμορ (Amazon, Orange, Apple, Turkish Airlines, Bosch) ή επιστρατεύουν διασημότητες (Shopee, Nike, Samsung, Coca-Cola, Amazon) ή συνδυάζουν και τα τρία αυτά στοιχείαs. Οι συγκεκριμένες μάρκες αξιοποίησαν μερικά από τα πιο αποτελεσματικά συστατικά των διαφημίσεων."

Το Leaderboard των Καννών προβάλλει μια ιδιαίτερη τάση που βλέπουμε στο YouTube σχετικά με περιεχόμενο μακράς διάρκειας, με τις βραβευμένες διαφημίσεις να διαρκούν, κατά μέσο όρο, 1 λεπτό και 46 δευτερόλεπτα. Οι θεατές επιλέγουν να παρακολουθήσουν πέρα από τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα των διαφημίσεων, πράγμα που σημαίνει ότι οι μάρκες πρέπει να στοχεύουν στο πώς θα εξελίσσεται η πλοκή του σεναρίου, για να διατηρείται το ενδιαφέρον. Το αποτέλεσμα είναι ένα σενάριο που εμφανίζει τα πιο συναρπαστικά, δυναμικά στοιχεία από την αρχή, προτείνοντας, δηλαδή, σαν πρώτο πιάτο το επιδόρπιο. Στη συνέχεια, η διαφήμιση εξελίσσεται με όλο και πιο έντονο ρυθμό, με απροσδόκητες σκηνές και πολλαπλές κορυφώσεις της ιστορίας, ώστε να παραμείνουν ενεργοί οι θεατές. Το "Not Everything Makes the Cut" της Amazon είναι ένα τέλειο τέτοιο παράδειγμα. Ξεκινά με ένα ψίθυρο "πολλών αποτυχιών" που προκαλεί περιέργεια, ακολουθούν διάφορες διασημότητες και η ταινία κορυφώνεται με μια παγκόσμια διακοπή ρεύματος. Στις δέκα καλύτερες διαφημίσεις ανά κατηγορία, χρησιμοποιούνται διάφορα εργαλεία με στόχο να «εμπλέξουν» το θεατή. Ανάμεσα στα πιο ισχυρά από αυτά είναι τα δυναμικά σενάρια που χρησιμοποιούν οι μάρκες για να κρατήσουν την προσοχή των θεατών, προωθώντας έτσι τον ορισμό που δίνει η βιομηχανία στη δημιουργική αριστεία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του YouTube στις Κάννες, επισκεφτείτε την ειδική ιστοσελίδα.

Cannes 2019 YouTube Ads Leaderboard list και global views έως τον Ιούνιο 2019:

1. Coca Cola: Vai no Gás

Brand: Coca Cola, Brazil

Media Agency: JWT & Kolab/McCann

Creative Agency: JWT

2. Amazon: Not everything makes the cut

Brand: Amazon

Media Agency: Rufus

Creative agency: Lucky Generals and Amazon Internal Creative Team

3. Orange: Orange Go

Brand: Orange

Media Agency: Leo Burnett Cairo

Creative agency: UM 7 Cairo

4. LG Vietnam

Brand: Vietnam

Media Agency: VietBuzzAd (VBA)

Creative agency: VietBuzzAd (VBA) and HSAd Vietnam

5. Apple: iPhone XS — Growth Spurt

Brand: Apple

Media Agency: OMD

Creative agency: TBWA\MAL

6. Shopee: Shopee Birthday Sale Blackpink

Brand: Shopee

Media Agency: In-house

Creative agency: In-house

7. Turkish Airlines:  LEGO presents the safety video

Brand: Turkish Airlines

Media Agency: People Initiative   

Creative agency: Warner Bros

8. Nike: Crazy Dream

Brand: Nike

Media Agency: SapientRazorfish   

Creative agency: Wieden & Kennedy

9. Bosch: #LikeABosch

Brand: Bosch Global

Media Agency: OMD

Creative agency: Jung von Matt/Alster

10. Galaxy Note9: Fortnite Supply Drop

Brand: Samsung

Media Agency: Starcom

Creative agency: -

TAGS: YouTube