Η 24MEDIA στο ρυθμό των podcasts
H 24MEDIA πάντα συνεπής στις εξελίξεις των digital media, εισάγει εκπομπές στο δίκτυο και τα brands της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H 24MEDIA πάντα συνεπής στις εξελίξεις των digital media, εισάγει εκπομπές στο δίκτυο και τα brands της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρωτιές στην κατάταξη με τα new business χάρη κυρίως στους λογαριασμούς των Mars και Adidas για την MediaCom και της GSK για την Publicis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Σπίτι της 24MEDIA άνoιξε τη πόρτα του στην διαφημιστική αγορά τον περασμένο Δεκέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή συμβουλευτικού οίκου που θα αναλάβει την κατάρτιση του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την εμπορική διεύθυνση του SBC-ATTICA αναλαμβάνει η Χρύσα Βουλγαρίδου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η σχετική διαδικασία που τρέχει εδώ και ένα χρόνο η Nomura φέρεται να προκρίνει την πρόταση Vodafone/Wind.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με την Senior Programming Manager της Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λίγες ημέρες πριν την εκδίκαση των προσφυγών στο ΣτΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Thomas LeThierry D’ Ennequin, Global President της Vizeum, βρέθηκε πρόσφατα στην Eλλάδα και μίλησε στο adbusiness για την παρουσία του media agency εδώ και λίγους μήνες στη χώρα μας, τα στοιχεία που κάνουν το δίκτυο να ξεχωρίζει αλλά και τη νέα εποχή στην αγορά διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Cyta Ελλάδος, θυγατρική εταιρεία της Vodafone-Panafon, ανακοινώνει ότι στις 31 Δεκεμβρίου 2018 τερματίζεται η παροχή της Υπηρεσίας Cyta Τηλεόραση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Google επιβεβαίωσε πως πρόκειται να αυξήσει το επίπεδο διαφάνειας όσον αφορά τις πολιτικές διαφάνειας δηλώνοντας πως θα το πράξει έγκαιρα πριν τις επικείμενες Ευρωεκλογές του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ιδιοκτήτρια της Mindworks, Λίνα Νικολοπούλου απαντά σε αναφορές που θέλουν εταιρεία της να συνεργάζεται με τη Novartis και να έχει υποπέσει σε έκνομες ενέργειες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory