Η Aroma στην Orange Advertising
Brand προσωπικής περιποίησης, που ανήκει στην "Oikos SA"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑBrand προσωπικής περιποίησης, που ανήκει στην "Oikos SA"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα συνεργασία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑKαμπάνια για την χορηγία της Εθνικής Ασφαλιστικής στην εθνική ομάδα μπάσκετ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Κάνουμε την κάθε σου μέρα μια μέρα έμπνευσης»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστρέφει στην πόλη Portoroz της Σλοβενίας, από 9 έως 10 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα καμπάνια για την στήριξη στην «επίσημη αγαπημένη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος η ενίσχυση της παρουσίας του brand στο digital περιβάλλον
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πιο αποτελεσματικές OOH καμπάνιες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το media review
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαροχή υπηρεσιών συμβούλου δημοσιότητας για την Ειδική Υπηρεσία Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ – Τομέα Απασχόλησης και Κοινωνικής Οικονομίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το Communication Strategy & Advertising spec της αλυσίδας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την επιλογή στρατηγικού συνεργάτη για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και την αγορά και κατανομή διαφημιστικού χώρου & χρόνου στα Μέσα Ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory