Στο ΔΣ της EACD ο Γ. Φρέρης
O Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου (ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.), Γιάννης Φρέρης, εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διευθυντών Επικοινωνίας (EACD).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας & Αειφόρου Ανάπτυξης της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου (ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε.), Γιάννης Φρέρης, εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διευθυντών Επικοινωνίας (EACD).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση με την οποία ξεκαθαρίζει πως το ΣΕΕ ζήτησε τροποποίηση και δεν απαγόρευσε την προβολή των spots της καμπάνιας Jumbo, εξέδωσε η Pollen.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι περιπέτειες της παρέας του Παρά Πέντε, έχουν κερδίσει την προτίμηση των τηλεθεατών που και τη Δευτέρα (9/7), έδωσαν την πρωτιά στο Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Αγελαδίτσα κάνει τον κλασικό ελληνικό κινηματογράφο παιχνίδι, με τη βοήθεια της OgilvyOne με μία νέα εφαρμογή στο Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη σύσταση του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου προχώρησαν 22 ελληνικοί οργανισμοί, αποτελώντας στο εξής το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενο κλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠερισσότερα από 200 άτομα τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση της EuroCharity, για την παρουσίαση της φετινής έκδοσης της σειράς EuroCharity Yearbook με τίτλο «Leadership for Sustainability».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην άμεση τροποποίηση των διαφημιστικών μηνυμάτων της Pollen για τα καταστήματα παιχνιδιών Jumbo, ζήτησε η Πρωτοβάθμια Επιτροπή Ελέγχου Επικοινωνίας του ΣΕΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράδειγμα υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας, αποτελεί η «αυστηρά οικογενειακή» αλυσίδα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης και ο Δ/ντής Marketing Βασίλης Ροδόπουλος μιλάει για την πορεία της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Pollen ανέλαβε να δώσει «ταυτότητα» σε ένα νέο, μονοποικιλιακό τσίπουρο που δημιούργησε η οικογένεια Βασδαβάνου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνατροπές στη prime time ζώνη σημειώθηκαν την Κυριακή, καθώς στην πρώτη θέση βρέθηκε ο AΝΤ1 με την προβολή της ταινίας «Ληστεία αλλά Ιταλικά».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία επιλογή από όλα όσα έφεραν τα timelines των @athensbynite και @sotomi για τις μάρκες και τις επικοινωνιακές τους ενέργειες στην Ελλάδα. Λόγια και links, κάθε Δευτέρα στο advertising.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈως το τέλος Ιουλίου αναμένεται να ολοκληρωθεί η διαδικασία στο κλειστό spec της Cyta Eλλάδος. Αυτή την εβδομάδα αναμένεται να γίνουν οι τελικές παρουσιάσεις από τις τέσσερις εταιρείες που ακούγεται πως συμπεριλαμβάνονται στη short list…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory