To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κωνσταντινίδης: Παράδοση και ποιότητα

Κωνσταντινίδης: Παράδοση και ποιότητα
Κωνσταντινίδης: Παράδοση και ποιότητα

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

adb: Ξεκινώντας το 1920 στη Μικρά Ασία και εγκαινιάζοντας επίσημα την παρουσία του στην Ελλάδα στη δεκαετία του 1930, ο όμιλος Κωνσταντινίδης έχει να επιδείξει μία μακρά και επιτυχημένη πορεία. Θέλετε να μας παρουσιάσετε συνοπτικά τους σημαντικότερους «σταθμούς» στη διαδρομή αυτή;

B.Ρ.:
Ο όμιλος Κωνσταντινίδης αποτελείται από μία αλυσίδα καταστημάτων, αυστηρά οικογενειακού χαρακτήρα, που δραστηριοποιείται στο χώρο της ζαχαροπλαστικής από τις αρχές του εικοστού αιώνα. Με οδηγό την παράδοση, στηριζόμενοι στην αξεπέραστη ποιότητα και έχοντας βασική επιδίωξη την ικανοποίηση του πελάτη, όραμά μας είναι το χτίσιμο ενός σύγχρονου και δημιουργικού περιβάλλοντος. Τα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης παραμένουν μία ιδιόκτητη αλυσίδα καταστημάτων, όλα υπό την επίβλεψη της οικογένειας, συγκεκριμένα της τρίτης γενιάς Κωνσταντινίδη. Σημαντικότεροι σταθμοί μας είναι ουσιαστικά, οι τρεις γενιές της οικογένειας Κωνσταντινίδη που με τα ίδια φρέσκα υλικά και το μεράκι, δημιουργούν γλυκά απαράμιλλης ποιότητας και γεύσης.

adb: Πώς έχει προσαρμοστεί η αλυσίδα στις προκλήσεις της σημερινής εποχής αλλά και τι θέλει και προσπαθεί να κρατάει αναλλοίωτο όσον αφορά τη φιλοσοφία και τη δραστηριοποίηση της; Τι θεωρείτε «αδιαπραγμάτευτο» ως προς το χαρακτήρα του brand Κωνσταντινίδης;

B.Ρ.:
Τα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης φημίζονται για την αδιαπραγμάτευτη ποιότητά τους, τόσο μέσω των επιλεγμένων αγνών πρώτων υλών, όσο και της διαδικασίας παρασκευής των γλυκών, τα οποία δημιουργούνται μπροστά στα μάτια των πελατών μας, μέσω των οπτικά ανοιχτών εργαστηρίων κάθε καταστήματος. Η γεύση και η ποιότητα παραμένει αναλλοίωτη μέσα στο χρόνο και αυτό επιβραβεύεται από την προτίμηση του Έλληνα καταναλωτή αλλά και από τη συνεχή επιτυχημένη επέκταση της αλυσίδας καταστημάτων στη Θεσσαλία, τη Βόρεια Ελλάδα και την Αττική. Διαχρονικός και σταθερός μας στόχος εδώ και έναν αιώνα λειτουργίας του ομίλου, είναι η ικανοποίηση και των 5 αισθήσεων κάθε μας επισκέπτη.

adb: Αποτελείτε ένα παράδειγμα υγιούς ελληνικής επιχειρηματικότητας σε μία περίοδο έντονων οικονομικών πιέσεων και γενικευμένης κάμψης της κατανάλωσης. Μπορεί ο ελληνικός χαρακτήρας της αλυσίδας να της προσφέρει «θωράκιση» απέναντι στην κρίση; Εμπιστεύονται και επιβραβεύουν οι καταναλωτές τις ελληνικές επιχειρήσεις κατά τη γνώμη σας;

B.Ρ.:
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, ο καταναλωτής προσέχει τι αγοράζει και δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στην ποιότητα τόσο των υλικών, όσο και του τελικού προϊόντος σε συνδυασμό με τον τρόπο εξυπηρέτησής του. Πιστεύουμε πως αυτή η τάση μας έχει βοηθήσει να ξεχωρίσουμε στον κλάδο μας, σε όσες περιοχές δραστηριοποιούμαστε πανελλαδικά. Η ποιότητα όλων των προϊόντων και υπηρεσιών μας προϋπήρχε της κρίσης, δίνοντάς μας την απαραίτητη «θωράκιση» που χρειαζόμασταν για να ανταπεξέλθουμε στις αντικειμενικά δύσκολες συγκυρίες. Η ελληνικότητα οποιασδήποτε εταιρείας αυτή καθεαυτή, δεν προϋποθέτει «θωράκιση» στην κρίση αν δεν συνδυάζεται με ποιότητα σε όλους τους τομείς.

adb: Θα πρέπει μάλιστα, να σημειωθεί πως παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία εσείς συνεχίζετε τις επενδύσεις, αναπτύσσοντας το δίκτυο σας και δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Πόσα σημεία αριθμεί αυτήν τη στιγμή η αλυσίδα και με ποιο concept αναπτύσσονται;

B.Ρ.:
Με 19 καταστήματα παραγωγής και πώλησης, σε Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Πλαταμώνα είναι μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία. Ακολουθώντας όλες τις σύγχρονες μεθόδους υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων και επενδύοντας στο ανθρώπινο δυναμικό, η εταιρεία «Κωνσταντινίδης» οργανώνεται με σύγχρονους όρους μάρκετινγκ, στοχεύοντας αφ ενός στην κυριαρχία της στον ελληνικό χώρο και αφετέρου στην επέκτασή της σε γνωστές διεθνείς μεγαλουπόλεις.

adb: Ειδικής μνείας θεωρώ πως αξίζει το κατάστημα που παρουσιάσατε πρόσφατα στον Άλιμο. Δώστε μας κάποια παραπάνω στοιχεία για αυτό το κατάστημα που αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο της αλυσίδας.

B.Ρ.:
Το καινούριο κατάστημα συνολικής επιφάνειας 400τ.μ. συγκεντρώνει την τεχνογνωσία και την εμπειρία ενός ολόκληρου αιώνα. Για την κάλυψη των αναγκών του απασχολεί συνολικά 27 εργαζόμενους όλων των ειδικοτήτων, με μοναδικό τους στόχο την άψογη εξυπηρέτηση κάθε επισκέπτη.

adb: Πυρήνας της φιλοσοφίας σας είναι η χρήση αγνών υλικών. Πώς την διασφαλίζετε και τι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θεωρείτε πως σας προσφέρει στη σημερινή εποχή, που οι τιμές τείνουν να εξελιχθούν στο σημαντικότερο αγοραστικό κριτήριο;

B.Ρ.:
Μία έμπειρη ομάδα ανθρώπων με επικεφαλής τον κο Γρηγόρη  Κωνσταντινίδη δοκιμάζει, διαλέγει και επιλέγει εκείνες τις συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές σε όλη την Ελλάδα, ώστε να εξασφαλίσουν την ίδια ποιότητα που υπογράφει το brand Κωνσταντινίδης. Η τιμή δεν είναι ο αποκλειστικός παράγοντας επιλογής ζαχαροπλαστείου, αλλά η αξία του τελικού προϊόντος, η οποία κερδίζεται μέσα από τη διαχρονικά αμοιβαία εμπιστοσύνη με τον καταναλωτή.

adb: Έχετε να επιδείξετε και κάποιες σημαντικές διακρίσεις. Ποιες είναι και τι σημαίνουν για εσάς;

B.Ρ.:
Πρόσφατα, ο όμιλος «Κωνσταντινίδης» διακρίθηκε με το 1ο βραβείο στο 1ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παγωτού που διενεργήθηκε στην Έκθεση Αρτόζα 2011. Κατόπιν αυτού, τα ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης πρόκειται να εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Παγωτού που θα διεξαχθεί στο Βερολίνο, τον ερχόμενο Οκτώβριο.

adb: Ποια είναι τα επιχειρηματικά σας σχέδια για το άμεσο μέλλον; Θα συνεχιστεί η επέκταση του δικτύου;

B.Ρ.:
Ο τρόπος που επεκτείνονται τα Ζαχαροπλαστεία Κωνσταντινίδης δείχνουν τη γενικότερη φιλοσοφία και λειτουργία της εταιρείας, δηλαδή την επιθυμία της για σταδιακή και μεθοδική εδραίωση στην εκάστοτε απευθυνόμενη αγορά. Ο όμιλος στοχεύει αφενός στην κυριαρχία του στον ελληνικό χώρο και αφετέρου στην επέκτασή του σε γνωστές διεθνείς μεγαλουπόλεις.