Επεκτείνεται η συνεργασία GlaxoSmithKline και V+O
Επεκτείνεται η συνεργασία της φαρμακευτικής GlaxoSmithKline Consumer Healthcare και της V+O στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπεκτείνεται η συνεργασία της φαρμακευτικής GlaxoSmithKline Consumer Healthcare και της V+O στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH re|direct, το ελληνικό ανεξάρτητο agency που ειδικεύεται σε online marketing και επικοινωνία, έγινε το πιο πρόσφατο μέλος του παγκόσμιου δικτύου ανεξάρτητων agencies, Thenetworkone (www.thenetworkone.com).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Χριστίνα Νικολαΐδη ανέλαβε καθήκοντα διευθύντριας Μarketing της L’Oreal Professionnel, προερχόμενη από τη θέση της Marketing Manager της Garnier και Maybelline στον κλάδο ευρείας του ομίλου L’Oreal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Green Bank είναι το πρώτο όνομα που προτάθηκε για τον τραπεζικό Οργανισμό που θα προκύψει από τη συγχώνευση της Πειραιώς με το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και την Αγροτική Τράπεζα. Aν προχωρήσει το deal, μιλάμε για συγχώνευση του 6ου μεγαλύτερου διαφημιζόμενου στην Ελλάδα για το 2009 με τον 18ο και τον 56ο αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η συνολική διαφημιστική δαπάνη και των τριών τον προηγούμενο χρόνο άγγιξε τα 40 εκατομμύρια ευρώ… Το λογαριασμό της Πειραιώς χειρίζεται η Bold Ogilvy, ενώ μετά την ακύρωση του σχετικού spec η Ashley & Holmes εξακολουθεί να έχει την ευθύνη της διαφημιστικής προβολής του ΤΑΧ.ΤΑΜ… Η Αγροτική έχει τη δική της θυγατρική στο χώρο της επικοινωνίας, την Ateadvertising. Για να δούμε για ποιον θα δουλέψει η συγχώνευση…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαράγοντες της αγοράς, που θέλουν να μείνουν ανώνυμοι, μας εξέφρασαν τις ενστάσεις τους για τα Effies και θεωρούμε πως πρέπει να ακουστεί η φωνή τους, καθώς ο δημιουργικός διάλογος μόνο καλό μπορεί να κάνει στους θεσμούς. Όπως μας είπαν, τα Effies τούς φάνηκαν εκτός θέματος, καθώς δεν παρουσίαζαν τα αποτελέσματα. «Μια πιο ελαφριά version των Ermis» χαρακτήρισε τη βραδιά κάποιος, εκφράζοντας την ένσταση πως κανείς δεν εξηγούσε πώς και κατά πόσο η διαφήμιση επηρέασε τις πωλήσεις, το μερίδιο, τη γνώση, την αποδοχή (ή οτιδήποτε άλλο)… του προϊόντος από τον καταναλωτή και πόσο σημαντική είναι τελικά η καλήσχέση ανάμεσα σε πελάτη και διαφημιστική εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα βραβεία αποτελεσματικότητας δόθηκαν για το 2010, σε μια σχετικά σεμνή αλλά καλοστημένη εκδήλωση, με κόσμο λιγότερο από τα εισιτήρια που είχαν διατεθεί (βραδιά χωρίς Μουντιάλ!) και παρουσίες κατά κύριο λόγο μόνο από τις εταιρείες που βραβεύτηκαν… Έλειψαν οι ανταγωνιστές και από τις δυο πλευρές και φαίνεται πλέον πως στα όποια βραβεία θα καταλαβαίνουμε τους νικητές κατά την προσέλευσή τους…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌχι μια, όχι δυο, όχι τρεις, αλλά τέσσερις και ίσως παραπάνω να ’ναι οι εταιρείες από το χώρο των τηλεπικοινωνιών που μπορεί να βγουν σε spec τοΦθινόπωρο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλησιάζει η 1η Ιουλίου και όλα δείχνουν ότι αποκλείεται να εφαρμοστεί η επιβολή του ΕιδικούΦόρου Τηλεόρασης από τη συγκεκριμένη ημερομηνία, καθώς δεν υπάρχει καμία σχετική διευκρίνιση για την εφαρμογή του νέου μέτρου… Όποτε πάμε για φθινόπωρο και βλέπουμε;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη συνεργασία αυτή θα στηρίξουν το έργο της Κιβωτού του Κόσμου για τη δημιουργία Κέντρου Μέριμνας & Στήριξης Μητέρας και Παιδιού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε δυο νέους (Fortune, Mass Athens) και δυο παλιούς (ΒΒDO, UpSet!) διεκδικητές θα πραγματοποιηθεί το spec για τα «Παιχνίδια Γνώσης»… Σύντομα οι εταιρείες θα κληθούν να παρουσιάσουν τις προτάσεις τους…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστρέφει στην Ogilvy o Γιώργος Σαλιάρης-Φασέας. Αυτήν τη φορά, όμως, όχι στην OgilvyOne, με την οποία έχει συνδέσει το όνομά του, αλλά στην Bold Ogilvy, όπου αναμένεται να αναλάβει επιτελική θέση στον Όμιλο… Μετά το πέρασμά του από τη θέση του Google Country Manager και την ίδρυση της προσωπικής του εταιρείας με την oνομασία driin, επιστρέφει ξανά σε γνώριμα εδάφη…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της αγοράς τον τελευταίο καιρό λένε ότι το θέμα των συγχωνεύσεων από το Φθινόπωρο θα ΄ναι πια μονόδρομος… Τα νούμερα πέφτουν, οι τζίροι χαμηλώνουν, λόγω της κρίσης και λόγω των φόρων, οπότε χρειάζεται σημαντικό μάζεμα για να ισορροπήσουν οι εταιρείες. Το σίγουρο είναι ότι οι αγορές μιλάνε για συγχωνεύσεις σε όλο πια το χώρο της επικοινωνίας. Από διαφημιστικές και εταιρείες επικοινωνίας, μέχρι κανάλια και εκδοτικές, με ένα μόνο σίγουρα κερδισμένο… την ανεργία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory