Οι άνθρωποι πίσω από το Media Intelligence
Σε όλες αυτές τις αλλαγές, η Clip News προσαρμόστηκε και, συχνά, αποτέλεσε πρωτοπόρο μέσα από τις τεχνολογίες, τα εργαλεία και τα προϊόντα της.
Η μεγάλη σταθερά στην συνεχώς μεταβαλλόμενη αυτή πορεία του κλάδου ήταν και θα είναι πάντοτε η σημασία που έχει το ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο υποστηρίζει την παραγωγική ροή των εργασιών, η οποία ξεκινάει από το σκανάρισμα της πρώτης πρωινής εφημερίδας και καταλήγει στη σύνθεση ενός Media Analysis.
Ο ρόλος των ανθρώπων στη συλλογή της «πρώτης ύλης»
Ζούμε ακόμη σε έναν κόσμο που συνδυάζει αναλογικά και ψηφιακά δεδομένα. Έτσι, η πρώτη και πιο συνηθισμένη κίνηση που γίνεται είναι η μετατροπή του συνόλου της πληροφορίας σε ψηφιακή μορφή. Αυτή η ενοποίηση είναι αναγκαία για την καλύτερη δυνατή ανάλυση επάνω σε ομοιογενές υλικό.
Η γραμμική παραγωγή και επεξεργασία των δεδομένων που, τελικά, μετατρέπονται σε Media Intelligence, ξεκινάει από τους άρτια εκπαιδευμένους ανθρώπους που σκανάρουν τον Τύπο καθημερινά, ψηφιοποιώντας τα έντυπα, και από την ομάδα που ελέγχει όλο το υλικό των εντύπων «με το μάτι» για τον εντοπισμό πιθανών λαθών, όπως οι «μουτζούρες» από μελάνι που αλλοιώνουν την μηχανική αναγνωσιμότητα.
Αντίστοιχα, άλλη ομάδα ελέγχει και βελτιώνει συνεχώς την μηχανική αναζήτηση και συλλογή δεδομένων που πραγματοποιείται στο internet και τα social media, ενώ μια ακόμη ομάδα είναι αυτή που «αφουγκράζεται» ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές, ακούγοντας με «έξυπνο» τρόπο όλα αυτά που δεν μπορούν να συλλεχθούν μηχανικά (τα συμφραζόμενα).
Η παραπάνω διαδικασία αποτελεί την κλασική μορφή Αποδελτίωσης που υποστηρίζει το σύνολο της δομής των προϊόντων Media Analysis.
Η σημασία των Media Analysts και Media Intelligence experts
Η «πρώτη ύλη» που συλλέγεται σε εξειδικευμένες πλατφόρμες, όπως η Brandwatch, από όλα τα μέσα ενημέρωσης έχει αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια. Πλέον, η διαχείρισή της περνά στα έμπειρα χέρια των Media Analysts, που είναι υπεύθυνοι για την ανάγνωση και αποτύπωσή τους με τρόπο που προσδίδει αξία στους συνδρομητές της Clip News.
Οι Media Analysts καταπιάνονται με το σύνολο των επεξεργασιών επάνω στα data (μέσα από διαδικασίες tagging/επιλογής ετικετών, sentiment/επιλογής συναισθήματος και απομάκρυνσης του «θορύβου»), με την καταμέτρηση και την πρώτη ανάλυσή τους.
Στη συνέχεια, τα μεγέθη αποκτούν «φωνή» και «εικόνα» και έγκειται, πλέον, στην ποιότητα και τη δημιουργικότητα των Media Analysts, οι οποίοι μελετούν αξιολογούν και οπτικοποιούν την πληροφορία, μετατρέποντάς την σε σύντομες και περιεκτικές αναλύσεις που αποτυπώνουν τα πιο βασικά συμπεράσματα.
Τέλος, όλα καταλήγουν στους Media Intelligence experts που διαβάζουν τελευταίοι το σύνολο της πληροφορίας που συλλέχθηκε και αναλύθηκε από όλα τα μέσα ενημέρωσης, βλέποντας τη μεγάλη εικόνα και «ερμηνεύοντάς» την σε actionable insights, τα οποία συνδράµουν στη διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και αποδοτικής στρατηγικής από το brand/εταιρεία-παραλήπτη των προϊόντων.
Να σημειωθεί ότι για πάνω από δέκα χρόνια, η ομάδα των Media Analysts & Media Intelligence Experts της Clip News έχει εντρυφήσει στις υπηρεσίες Media Analysis και Reporting, ενώ εκπαιδεύεται συνεχώς για να μπορεί να αξιοποιεί τα νέα εργαλεία ταχείας επεξεργασίας και αναλύσεων.
Οι IT experts που υποστηρίζουν το εγχείρημα
Φυσικά, σε όλο το παραπάνω εγχείρημα συμβάλλουν και οι τεχνικοί που υποστηρίζουν την εξειδικευμένη τεχνολογία, η οποία είναι αναγκαία για την εύρυθμη ροή παραγωγής.
Κοιτώντας πάντοτε προς το μέλλον, η ομάδα Πληροφορικής της Clip News βελτιώνει τις υπάρχουσες υποδομές, υποστηρίζει και διευκολύνει μέσα από νέες εφαρμογές όλη την ομάδα των Media Analysts και των Media Intelligence Experts, αυτοματοποιώντας μεγάλο ποσοστό της χειροκίνητης επεξεργασίας των δεδομένων της δημοσιότητας των συνδρομητών της.
Μέσα από όλη την διάδραση των Media Analysts με το τμήμα Πληροφορικής, βασικός στόχος της Clip News είναι η µείωση του κόστους των υπηρεσιών Media Analysis, ώστε οι αυτές να είναι προσιτές ακόµη και από µικρού µεγέθους εταιρείες, χωρίς να επηρεάζεται στο ελάχιστο η υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.