UM: CEO στις ΗΠΑ η global CMO
H UM ανέθεσε το ρόλο της CEO για την αγορά των ΗΠΑ στη Lynn Lewis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH UM ανέθεσε το ρόλο της CEO για την αγορά των ΗΠΑ στη Lynn Lewis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ogilvy προχώρησε στην προαγωγή του Piyush Pandey, chairman της Ogilvy India, στη θέση του
worldwide chief creative officer.
H ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε τα εγκαίνια του πρωτοποριακού εκθέματος «Το ΑΒητάρι της δια-
τροφής», στο Παιδικό Μουσείο της Αθήνας.
Στην S4 Capital περνά η MightyHive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο σημαντικές επιτυχίες σε παγκόσμια spec που «έτρεξαν» το τελευταίο διάστημα κατέγραψε
η Zenith.
Mερίδιο 45% για το digital διεθνώς. Τι προβλέπεται για το 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η πέμπτη δράση αστικής παρέμβασης των My market, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο νέο Ηuawei Mate20 Pro θα ταξιδέψει στα χέρια 20 σημαντικών Ελλήνων instagrammers κυριολεκτικά σε ολόκληρη την χώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ΑΝΤ1, μέσω της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας, «Κάνε την αγάπη, πράξη», συμβάλλει με έμπρακτο τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των παιδιών και των οικογενειών τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε συζητήσεις με το σκηνοθέτη Ridley Scott φαίνεται να βρίσκεται το WPP Group, με αντικείμενο το λογαριασμό της Volkswagen στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Το Χαμόγελο του Παιδιού», και φέτος τα Χριστούγεννα, προσκαλεί τους φίλους του, να επισκεφτούν τα χριστουγεννιάτικα bazaars που διοργανώνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεταξύ των κορυφαίων προορισμών παγκοσμίως για οικογενειακές διακοπές κατατάσσεται η Ελλάδα, αυτή τη φορά από την ρωσική τουριστική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory