To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Magna Global: Άνοδος 7,2% για την διαφημιστική δαπάνη

Magna Global: Άνοδος 7,2% για την διαφημιστική δαπάνη

Aύξηση ύψους 7,2% κατέγραψε η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη το 2018, σύμφωνα με την τελευταία σχετική έκθεση της Magna Global.

Σύμφωνα με την εταιρεία που ανήκει στον όμιλο της IPG Mediabrands, η συνολική διαφημιστική αγορά θα αγγίξει τα 552 δισεκατομμύρια δολάρια, στις 70 χώρες που καλύπτει η έρευνα. Πρόκειται για την ισχυρότερη ανάπτυξη που καταγράφεται από το 2010 μέχρι σήμερα και σημειώνεται πως το 2010 ήταν η χρονιά που η αγορά διαφήμισης ανέκαμψε από δυο χρόνια σημαντική ύφεσης.

Η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη παραμένει ανοδική χάρη στις ισχυρές οικονομίες (+7,5% στις  ΗΠΑ, +12 στις ΗΠΑ, +14 στην Ρωσία και την Ινδία), αν και η Δυτική Ευρώπη δεν δείχνει να ακολουθεί σε ανάλογους ρυθμούς εξαιτίας της οικονομικής επιβράδυνσης και της πολιτικής αβεβαιότητας.

Η ψηφιακή διαφήμισή αναμένεται να καταγράψει άνοδο 17% φέτος και να αγγίξει τα 251 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιστοιχώντας πλέον στο 45% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης. Βασικές πηγές ανάπτυξης στο digital είναι το search (+16%), to video (+29%), και τα social media (+33%).

Όσον αφορά το 2019 η Magna Global εκτιμά πως η παγκόσμια διαφημιστική θα καταγράψει ξανά ανάπτυξη, η οποία θα κυμαίνεται περί το 4.7%, καθώς το μακροοικονομικό περιβάλλον εκτιμάται πως δεν πρόκειται να αλλάξει στις κορυφαίες διαφημιστικές αγορές. H ανάπτυξη του digital θα επιβραδυνθεί ελαφρά καθώς εκτιμάται πως το 2019 θα αγγίξει το 13% αλλά σύμφωνα με την Magna οι ρυθμοί αυτοί θα έχουν ως αποτέλεσμα να απορροφά το 50% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης μέχρι το 2020.

TAGS: Magna Global