
CONCEPT: Έργο για τη YOTUEL
Από την CONCEPT Communication Strategies το επίσημο Press Launch για την premium ολοκληρωμένη σειρά YOTUEL για λεύκανση & περιποίηση των δοντιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την CONCEPT Communication Strategies το επίσημο Press Launch για την premium ολοκληρωμένη σειρά YOTUEL για λεύκανση & περιποίηση των δοντιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σεζόν αυτή, η Staff Jeans αναδεικνύει τη μοναδικότητα των ανθρώπων μέσα από την καινούρια της Younique συλλογή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕκδήλωση την Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση παγκόσμιου δημιουργικού και media από τον όμιλο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ικανοποιητικό ενδιαφέρον από πλευράς ξένων επαγγελματιών για την Αθήνα, ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών του δήμου Αθηναίων στο περίπτερο του ΕΟΤ, στη διεθνή έκθεση IBTM 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈναρξη συνεργασίας, έπειτα από κλειστό spec, για τον χειρισμό της στρατηγικής επικοινωνίας της Sportingbet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαιρετικές οι επιδόσεις του ομίλου επικοινωνίας στη Δυτική Ευρώπη, καλή η πορεία και στην περιφέρεια ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε τον σχεδιασμό του νέου προϊόντος στο πλαίσιο της ευθύνης του λογαριασμού της Green Cola Hellas.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναδείχτηκε Global Agency of the Year για το 2015 για δεύτερη συνεχή χρονιά και τέταρτη μέσα σε έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015 έως 10 Ιανουαρίου 2016 στην Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ομάδα της V+O COMMUNICATION ανέλαβε το σχεδιασμό και την ανάπτυξη της στρατηγικής επικοινωνίας της The Walt Disney Company Greece.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήθος εκλεκτών καλεσμένων τίμησαν με την παρουσία τους την παρουσίαση της νέας καμπάνιας της MIGATO για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2015 με τίτλο #generationFOS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory