Νέο Digital Consultancy από τους Μάντζιαρη και Βαρέλογλου
Ένα υβρίδιο φτιαγμένο από consultants και makers, με στόχο την αλλαγή του παραδοσιακού μοντέλου consulting.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα υβρίδιο φτιαγμένο από consultants και makers, με στόχο την αλλαγή του παραδοσιακού μοντέλου consulting.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ δεύτερη καλύτερη θέση φήμης κατά το 2017 για την INTERAMERICAN, μεταξύ όλων των εταιρειών της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και στο πλαίσιο του έγκριτου θεσμού των «Famous Brands» για την Ελλάδα, ήλθε να συμπληρώσει για την εταιρεία μια σειρά συνεχών διακρίσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ jetdrops ξεκινά τη συνεργασία της με τη Vans, αναλαμβάνοντας την επικοινωνία του brand συνολικά για την ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Minds αναλαμβάνει τη διαχείριση της online επικοινωνίας της εταιρίας ΒΙΚΟΣ Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρική επικοινωνία στις μέρες μας είναι και εργαλείο ενδυνάμωσης της εταιρικής εικόνας. Γίνεται συνοδοιπόρος και συνομιλητής των ανθρώπων της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια αλλαγή απόψεων και συμπεριφορών, για ένα θετικό κοινωνικό αποτύπωμα και για δράσεις με ουσιαστικό και βιώσιμο χαρακτήρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick, μιλά για τη σημασία του PR στη σημερινή ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι άνθρωποι της Pitch μιλούν για τα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στο χώρο της Επικοινωνίας στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι Γιώργος και Χάρης Ντάβλας της Davlas & Partners μιλούν για τον ρόλο μιας εταιρείας PR στο σημερινό ελληνικό περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοπόρος ήδη από το 2008 στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, η “Beautiful People” απαρτίζεται από στελέχη που διαθέτουν ευελιξία, βαθιά γνώση της αγοράς, δημιουργικότητα, εφευρετικότητα και ανταποκρίνονται πλήρως στα κελεύσματα της νέας εποχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Νάνση Σουρμπάτη, Αντιπρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της αία relate, μιλά για τον ρόλο του PR στην Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Weber Shandwick ανέλαβε το πρόγραμμα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων της Selina στην Ελλάδα, με αφορμή την είσοδό της στην ελληνική αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory