To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Cannes Deconstructed 2019 από την EΔΕΕ

Cannes Deconstructed 2019 από την EΔΕΕ

Η ΕΔΕΕ, επίσημος εκπρόσωπος του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών στην Ελλάδα, οργάνωσε μια παρουσίαση, με θέμα τα φεστιβάλ των Καννών, η οποία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου στo Πολιτιστικό Κέντρο ΔΑΪΣ.

Μέσα από τις 4 ομιλίες, τα 240 στελέχη των εταιριών – μελών της ΕΔΕΕ και του ΣΔΕ που παρακολούθησαν την εκδήλωση, είδαν τα insights των έργων που ξεχώρισαν στο φεστιβάλ αλλά και στις νέες τάσεις στο χώρο της επικοινωνίας. Συγκεκριμένα: 

Ο Γιάννης Βασιλόπουλος, Creative Director και η Νόρα Μαλαμίδου, Strategic Planner στην Frank & Fame μας προσκάλεσαν να παίξουμε «Θάρρος ή αλήθεια (ή Αντίο)! Ένα παιχνίδι για όσους βαρέθηκαν τη διαφήμιση». Ο Matt Garrard, Awards Account Manager στην διοργάνωση Cannes Lions, μοιράστηκε μαζί μας τον τρόπο με τον οποίο μπορείς να κερδίσεις ένα λιοντάρι, με την ομιλία του  «How To Win a Lion: Opportunities for Small Countries, Small Budgets & Local Brands».

Την σκυτάλη πήρε ο Σοφοκλής Αλεξόπουλος, Executive Strategic Planning Director στην Tribe με την παρουσίαση του «Walking Cannes 2019».

Την βραδιά έκλεισε ο George Wyndham, Staff Writer στην Contagious Communications με την ομώνυμη ομιλία του «Cannes Deconstructed».