Δημιουργική διερεύνηση από την Intel
Δημιουργική διερεύνηση από την IntelΗ εξέλιξη αυτή ακολουθεί την πρόσληψη του Steven Fund για τη θέση του chief marketing officer τον Μάιο. Η αναθεώρηση πραγματοποιείται εσωτερικά από την τεχνολογική εταιρεία και οι πληροφορίες αναφέρουν πως έχει ήδη καταλήξει σε έναν μικρό αριθμό υποψηφίων για να αναλάβουν τον λογαριασμό. Η Venables Bell & Partners ήταν εκείνη που χειριζόταν τις δημιουργικές δραστηριότητες της Intel σε παγκόσμια κλίμακα και θεωρείται πως συμμετέχει και στο νέο spec.
Σημειώνεται πως η Venables ορίστηκε αρχικά σαν βασική συνεργάτιδα της Intel το 2009, ακολούθησαν συνεργασίες με τη DDB για κάποιες μεγάλες καμπάνιες, όμως το περσινό καλοκαίρι η Venables ανέλαβε ξανά τα ηνία, λανσάροντας μάλιστα την καμπάνια «Look Inside».
Δεν έχει γίνει γνωστό αν η εξέλιξη του τρέχοντος spec επηρεάσει τις σχέσεις της Intel με άλλες εταιρείες, όπως η Arc (μέλος της Leo Burnett), που προσλήφθηκε τον Μάιο του 2013 για το digital και το shopper marketing.