To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Eπιβράβευση για τις ανατρεπτικές μας λύσεις!

Eπιβράβευση για τις ανατρεπτικές μας λύσεις!
Eπιβράβευση για τις ανατρεπτικές μας λύσεις!

adb: Η Solid Sales τιμήθηκε στα Ermis Awards 2010 με το Ermis Direct Innovation Αward: για την ενέργεια με τίτλο Interactive Sony Ericsson Βιτρίνες στο Γερμανό για τη Sony Ericsson. Τι σημαίνει για εσάς αυτή η διάκριση;

Λουκάς Πετρούνιας (γενικός διευθυντής Solid Sales):
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό βραβείο, μιας και δεν απονέμεται κάθε χρόνο υποχρεωτικά -όπως συμβαίνει στα Ermis- αλλά μόνο αν κάποιο έργο κριθεί πραγματικά innovative. Kατ’ αυτή την έννοια, μας τιμά ιδιαίτερα και επιβραβεύει την προσπάθειά μας για ανατρεπτικές λύσεις στο χώρο του Direct Marketing.
H Solid Sales έχει λανσάρει πριν από αρκετά χρόνια την πρώτη co-branded πιστωτική κάρτα στην Ελλάδα, την Dymanic Visa του Μαρινόπουλου, ένα πρωτοπόρο loyalty scheme με τεράστια επιτυχία.
Εισήγαγε στην ελληνική αγορά τα ασφαλιζόμενα προωθητικά προγράμματα (insurance based promotions) και συνεχίζουμε την προσπάθεια για καινοτομία στο διάλογο ενός brand με τον τελικό καταναλωτή.

adb: Θα θέλατε να μας περιγράψετε τη βραβευμένη δουλειά και την ιδέα που κρύβεται πίσω από αυτή;

Βικτώρια Λουπάκου (Account Director & υπεύθυνη του έργου):
Το ζητούμενο ήταν να επικοινωνήσουμε τον ερχομό του Xperia X10, του νέου τεχνολογικά προηγμένου κινητού της Sony Ericsson, μέσω των καταστημάτων Γερμανός. Θελήσαμε να το κάνουμε με έναν καινοτόμο τρόπο που θα εντυπωσιάσει και θα προκαλέσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, αλλά κυρίως θα ενισχύσει το προηγμένης τεχνολογίας προφίλ του.
Μετατρέψαμε τη βιτρίνα των καταστημάτων Γερμανός στο ίδιο το κινητό, αναπαριστώντας πιστά τις σημαντικότερες δυνατότητες του Xperia X10. Θέλαμε οι καταναλωτές να μπορέσουν να έχουν 24 ώρες το 24ωρο τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις δυνατότητες του προηγμένου smartphone. Παράλληλα, μέσω ενός instant win mobile διαγωνισμού, δώσαμε τη δυνατότητα να κερδίσουν το νέο κινητό: πληκτρολογώντας το νούμερο του κινητού τους επάνω στη διαδραστική μας οθόνη, λάμβαναν μήνυμα αν κέρδισαν ή όχι.



adb: Ποιο ήταν το βασικό μήνυμα που θέλατε να περάσετε;

Β.Λ.:
«Προηγμένη τεχνολογία» όσον αφορά στο κινητό, «Προηγμένη τεχνολογία και διάδραση» όσον αφορά στον τρόπο παρουσίασής του στο καταναλωτικό κοινό.

adb: Ποιο ήταν το κοινό-στόχος που θέλατε να προσεγγίσετε;

Β.Λ.:
Απευθυνόμασταν σε ένα δύσκολο, κατά τη γνώμη μας, κοινό: Gadget lovers, εξωστρεφείς, που θέλουν και είναι «μέσα στα πράγματα», που τους αρέσει να πειραματίζονται με νέες τεχνολογίες. Αυστηροί στην κρίση τους, που ζητούν αποδείξεις και όχι απλά επικοινωνιακά statements.

adb: Πόσο δύσκολη ήταν η υλοποίηση της ενέργειας; Ποιες ήταν οι προκλήσεις;

Μαρία Λεούση (υπεύθυνη Digital Επικοινωνίας):
Κατά τη γνώμη μου, οι digital ενέργειες στο Internet αλλά και στα Νέα Μέσα, έχουν συχνά τις προκλήσεις που έχει μια live εκπομπή. Η διαφημιστική εταιρεία πρέπει να είναι σε συνεχή παρακολούθηση καθ’ όλη την εξέλιξη της ενέργειας. Το στοιχείο της διάρκειας και της αμεσότητας, που δεν είναι τόσο έντονα στον παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης, ορίζουν ένα απαιτητικό project handling.
Επίσης, η διαδραστική επικοινωνία σου επιτρέπει να κατανοήσεις τον τρόπο που ο χρήστης αλληλεπιδρά με τη συγκεκριμένη ενέργεια. H συχνή παρακολούθηση δεν εξασφαλίζει μόνο την ομαλή λειτουργία, αλλά επιτρέπει ταυτόχρονα και τη βελτίωση της ίδιας της ενέργειας. Αυτή είναι, άλλωστε, και η ομορφιά της διαδραστικής επικοινωνίας, το γεγονός ότι η επικοινωνία με τον καταναλωτή εξελίσσεται και διαμορφώνεται κατά τη διάρκεια της υλοποίησης με ένα δυναμικό τρόπο.

adb: Πέρα από το μεγάλο βραβείο, ποιο άλλο feedback έχετε λάβει για αυτήν τη δουλειά; Ποια ήταν η απήχησή του στο κοινό;

Β.Λ.:
Η απήχηση του κοινού αντικατοπτρίζεται στα παρακάτω αποτελέσματα:
• 6% αύξηση των πωλήσεων του κινητού κατά τη διάρκεια της ενέργειας
• 20% αύξηση της επισκεψημότητας του καταστήματος, για ενημέρωση γύρω από το κινητό τηλέφωνο
• 19.102 unique users που πλοηγήθηκαν στις διαδράστικές μας οθόνες, με 5,1min. average time spent ανά καταναλωτή, καθώς και 2.991 συμμετοχές στον instant win mobile διαγωνισμό
• Τα παραπάνω αποτελέσματα είχαν ως συνέπεια τη διάκριση της ενέργειας και στο εξωτερικό από το «Center of Excellence Retail at Sony Ericsson». Το project εστάλη από την κεντρική διεύθυνση της Sony Ericsson Worldwide, ως case study σε όλο το δίκτυό της. Ως αποτέλεσμα, χώρες όπως η Σουηδία, η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Αυστραλία, η Τουρκία, η Ουγγαρία απευθύνθηκαν στο agency μας και ζήτησαν την υλοποίηση της ενέργειας και στις δικές τους χώρες.




adb: Πόσο σημαντική ήταν η συμβολή του πελάτη στη παρουσίαση αυτής της τόσο δημιουργικής ενέργειας;

Β.Λ.:
Ο πελάτης είναι πάντα αυτός που καθορίζει το τελικό αποτέλεσμα. H Sony Ericsson πίστεψε και τόλμησε. Μας εμπιστεύτηκε σε ένα τόσο σημαντικό λανσάρισμα για ένα τόσο καινοτόμο προϊόν και πρωτοπόρησε. Επιβραβεύτηκε από τη θεαματική εμπορική απήχηση, καθώς και από τις σημαντικές διακρίσεις που έλαβε η ενέργεια.

adb: Μπορεί η κρίση να λειτουργήσει σαν αφορμή για την παρουσίαση ακόμη πιο δημιουργικών προτάσεων στο χώρο της ελληνικής επικοινωνίας;

Μ.Λ.:
Ο πατέρας μου πιστεύει ότι μια ισχυρή νέα σύνθεση μπορεί να προκύψει μόνο μέσα από αδιέξοδο και πιστεύω ότι έχει δίκιο. Εάν θεωρήσουμε ότι η κρίση είναι ένα αδιέξοδο, τότε η υπέρβασή της μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο με δημιουργικές ανατροπές. Οι νέες τεχνολογίες συμβάλλουν σε αυτό και λειτουργούν απελευθερωτικά, καθώς δημιουργούν άπειρες δυνατότητες επικοινωνιακής έκφρασης.

adb: Σχεδιάσατε και υλοποιήσατε μια interactive experiential παρουσίαση με διαδραστικές οθόνες και έναν instant mobile διαγωνισμό, που πραγματοποιήθηκε στις βιτρίνες των -κατά τα άλλα- παραδοσιακών καταστημάτων. Μήπως το ψηφιακό μέλλον είναι ήδη εδώ και οι γραμμές μεταξύ offline και online, αναλογικού και digital, έχουν καταστεί δυσδιάκριτες;

Μ.Λ.:
Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη ενέργεια χαρακτηρίστηκε ως καινοτόμα ακριβώς επειδή «πάντρεψε» τις νέες τεχνολογίες και το interactivity με τον παραδοσιακό offline τρόπο προβολής στη βιτρίνα ενός καταστήματος. Το κομμάτι του Point Of Sale είναι συχνά το πιο δυνατό media placement. Όταν ο χώρος αυτός μπορεί να εμπλουτιστεί με νέα διαδραστικά μέσα, καταφέρνουμε μια ολοκληρωμένη επικοινωνία.
Το ψηφιακό μέλλον είναι ήδη εδώ και σιγά σιγά θα συνηθίσουμε να βλέπουμε τα νέα digital και online μέσα επικοινωνίας όχι μόνο μέσα στην οθόνη του υπολογιστή, αλλά και διάχυτα στον πραγματικό κόσμο. Για παράδειγμα, στο εξωτερικό το πιο «in» Μέσο επικοινωνίας είναι το outdoor και αυτό γιατί έχει εξελιχθεί σε ένα εντυπωσιακό, άμεσο, επίκαιρο και διαδραστικό Μέσο, με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Αντίστοιχα, βλέπουμε το ίδιο πάντρεμα και στο χώρο του digital, όπου πλέον οι online επαφές με φίλους, αγνώστους και brands γίνονται πιο πραγματικές από ποτέ. Πλέον ο διαχωρισμός μεταξύ offline και online παρουσίας είναι σχεδόν ανύπαρκτος.

adb: Πώς αλλάζουν οι νέες τεχνολογίες και η διαδραστικότητα το χώρο του direct και field marketing;

Λ.Π.:
Δραστικά. Τον επαναπροσδιορίζουν εν συνόλω. Τα ψηφιακά Μέσα έχουν στο DNA τους τη διάδραση, τη μετρησιμότητα και την αμεσότητα που ορίζουν το χώρο του Direct Marketing, συνεπώς αποτελούν μια ιδανική πλατφόρμα για να χτίσεις πάνω της ένα διάλογο με τον καταναλωτή.
Έναν καταναλωτή που έχει πια τον απόλυτο έλεγχο και καθορίζει αυτός τον τρόπο και το περιεχόμενο αυτής της επικοινωνίας. Η νέα αυτή πραγματικότητα είναι το πάντρεμα της τεχνολογία με τους παροδοσιακούς τρόπους έκφρασης ενός brand. Αυτό είναι υπέροχα προκλητικό για έναν επαγγελματία του χώρου μας.

adb: Ποια είναι τα σχέδια της Solid Sales για τα επόμενα Ermis Awards;

Λ.Π.:
Και του χρόνου; Σοβαρολογώντας, θα πω: Αυτά που ήταν πάντα. Να κάνουμε δουλειές που πετυχαίνουν τους στόχους που θέσαμε από κοινού με τον πελάτη μας. Δε σχεδιάζουμε μια δουλειά για να πάρει βραβείο αλλά αν το πάρει, το χαιρόμαστε ιδιαίτερα.