To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μια ακόμη πρωτιά για την Amstel

Μια ακόμη πρωτιά για την Amstel
Μια ακόμη πρωτιά για την Amstel

adb: Η Amstel κατέκτησε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά την κορυφαία θέση στην κατηγορία μπίρας στην ετήσια έρευνα FamousBrands 2011. Τι σημαίνει για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και τους ανθρώπους της αυτή η διάκριση και τι θεωρείτε πως έχει οδηγήσει σε αυτή επί τρία συναπτά έτη;

Δ.Κ.:
Η πρωτιά της Amstel, για μια ακόμη χρονιά στα Famous Brands, αποτελεί όντως μια πολύ σημαντική διάκριση και όλοι εμείς οι άνθρωποι της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας αισθανόμαστε ιδιαιτέρα περήφανοι που κατακτήσαμε αυτή την ξεχωριστή θέση στις προτιμήσεις των Ελλήνων. Mια διάκριση σαν κι αυτή, αφενός νιώθουμε ότι ανταμείβει τις προσπάθειες του συνολικού δυναμικού της εταιρείας, και αφετέρου προσφέρει ένα ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε με όρεξη προς την ίδια κατεύθυνση, κατακτώντας νέους στόχους. Φυσικά, θεωρούμε πως το αποτέλεσμα αυτό, για τρίτη συνεχή χρονιά, δεν ήρθε τυχαία.

Η Amstel είναι η μπίρα που βρίσκεται σε όλες τις σημαντικές μας στιγμές, που έχει μοιραστεί τις εμπειρίες μας και που μας μιλάει για ό,τι πραγματικά αξίζει στη ζωή μας. Γιατί, όπως αναφέρεται και στη νέα μας καμπάνια, όλα αυτά είναι που κάνουν κάθε στιγμή μαζί της να είναι… η καλύτερή μας! Θα θέλαμε, λοιπόν, άλλη μια φορά να ευχαριστήσουμε θερμά τους καταναλωτές που αυθόρμητα επέλεξαν την Amstel ως την… καλύτερή τους και από τη μεριά μας, ως Αθηναϊκή Ζυθοποιία, υποσχόμαστε να συνεχίσουμε να προ- σφέρουμε την ίδια κορυφαία ποιότητα διαχρονικά.

adb: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας που οδηγεί στην αυθόρμητη αναφορά του κοινού στο brand Amstel, στη σημερινή εποχή, όπου ο καταναλωτής πραγματικά «βομβαρδίζεται» από πάρα πολλά επικοινωνιακά μηνύματα σε διαρκή βάση;

Δ.Κ.:
Το γεγονός το οποίο κάνει τη διάκριση τόσο ουσιαστική είναι το ότι οι καταναλωτές αναφέρουν αυθόρμητα, χωρίς τη βοήθεια λίστας δηλαδή, τα brands που θεωρούν κορυφαία στην κατηγορία τους. Έτσι η Amstel είναι η αυθόρμητη -η πηγαία πρώτη απάντηση των καταναλωτών στην κατηγορία της μπίρας. Πίσω από αυτή την αναφορά δεν κρύβεται κάποια μυστική συνταγή επιτυχίας, αλλά η -επί 45 ολόκληρα χρόνια- δυνατή αληθινή σχέση του brand Amstel με τον Έλληνα καταναλωτή. Θα λέγαμε ότι η Amstel έχει καταφέρει εδώ και πολλά χρόνια να συνδέεται με τις στιγμές κάθε Έλληνα, από τις πιο απλές, καθημερινές, μέχρι τις πιο μεγάλες. Η αλήθεια της και η αλήθεια μας ενώνονται σε ένα κοινό ταξίδι και μας κάνουν να αναζητήσουμε τα πιο ουσιαστικά συστατικά της ζωής.

Άρα, λοιπόν, η επιτυχία πηγάζει από τις βασικές «Αλήθειες» της Amstel, οι οποίες δένουν το brand με τον καταναλωτή. Αναφερόμαστε στη σταθερά εξαιρετική της ποιότητα, στη σωστή ισορροπία ανάμεσα στη σχέση ποιότητας και τιμής, στις ουσιαστικές αξίες που τη χαρακτηρίζουν, αλλά και στην «Αλήθεια» 1.200 ανθρώπων που εργάζονται στα τρία εργοστάσια ανά την Ελλάδα και που έχουν ένα σκοπό: να συνδυάζουν τις ικανότητες και το μεράκι τους, ώστε να προσφέρουν στους Έλληνες καταναλωτές την «καλύτερή» τους μπίρα.

adb: Πόσο σημαντικό ρόλο εκτιμάτε πως διαδραμάτισαν οι διαφημιστικές/επικοινωνιακές σας προσπάθειες για την καθιέρωσή σας στη συνείδηση του κοινού ως Famous Brand; Το διάσημο και διαχρονικό tagline «...γιατί έτσι μας αρέσει!» πόσο έχει συμβάλλει στην επιτυχία αυτή;

Δ.Κ.:
Αναμφίβολα, η επικοινωνιακή στρατηγική της Amstel έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στη διάκρισή της ως κορυφαίο Famous Brand από τον κόσμο. Πέρα από το κλασικό «…γιατί έτσι μας αρέσει!», που πλέον είναι συνυφασμένο με το προϊόν και τις αξίες που αυτό αντιπροσωπεύει, η νέα καμπάνια της Amstel «…η καλύτερή μας!», που βγήκε φέτος στον αέρα, εκφράζει απόλυτα την ιστορία και το DNA του brand. Πρόκειται για μια ολιστική επικοινωνιακή προσέγγιση γεμάτη… Ελλάδα, στην οποία η Amstel μας υπενθυμίζει γιατί κάθε στιγμή μαζί της γίνεται η καλύτερή μας! Η νέα αυτή διαφημιστική καμπάνια μιλάει για το ελληνικό καλοκαίρι, το μπλε της θάλασσας και της Εθνικής μας ομάδας, τις παραδόσεις του τόπου μας, το πάθος μας αλλά και τη γνώση, που μαζί με τα φυσικά συστατικά, το νερό, τη μαγιά, το κριθάρι και το λυκίσκο, έχουν καταστήσει την Amstel νούμερο ένα στις προτιμήσεις των Ελλήνων.



adb: Ποιοι άλλοι παράγοντες (χορηγίες, διανομή κ.λπ.) θεωρείτε πως έχουν παίξει ρόλο όσον αφορά την κατάκτηση των διακρίσεων στα Famous Brands;

Δ.Κ.:
Στους παράγοντες που συνετέλεσαν σε αυτή τη διάκριση πρέπει σαφώς να συνυπολογίσουμε τις χορηγίες της Amstel και τη σύνδεση της μπίρας με σημαντικούς πυλώνες του ελληνικού πολιτισμού. Η Amstel διακρίνεται για την προσπάθειά της να δημιουργεί μοναδικές εμπειρίες για το κοινό. Στο πλαίσιο αυτό, οι χορηγίες της στο χώρο τόσο του ποδοσφαίρου, του θεάτρου όσο και της μουσικής έχουν ξεχωριστή θέση. Αποτελούν μοναδικές ευκαιρίες να αναδείξει τον αθλητισμό -ως χορηγός της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου από το 2008-, αλλά και τη μουσική -με το Amstel Live & Amstel Πυξ Λαξ Tour 2011- και να προτρέψει τους φίλους της να ζήσουν αξέχαστες στιγμές στο πλαίσιο των μεγάλων αυτών θεσμών. Παράλληλα, το ισχυρό δίκτυο διανομής ανήκει και αυτό στους βασικούς παράγοντες επιτυχίας. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι από το ξεκίνημά της η Amstel επένδυσε στο χτίσιμο μιας σχέσης αμοιβαίου σεβασμού με τους εμπορικούς συνεργάτες της σε όλη την Ελλάδα.

adb: Έχετε να επιδείξετε σημαντική δραστηριότητα και στον Τομέα της ΕΚΕ. Θεωρείτε πως αυτή η φιλοσοφία έχει αντίκρισμα -σε επίπεδο πωλήσεων και αναγνώρισης- στο καταναλωτικό κοινό;

Δ.Κ.:
Μια ακόμα «Αλήθεια» της Amstel είναι η σταθερή κοινωνική προσφορά της όπως το πρόγραμμα «Amstel Eco», που εδώ και 4 χρόνια υποστηρίζει συστηματικά τις προσπάθειες της Μεσόγειος SOS για καθαρές παραλίες στην Ελλάδα. Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι εργαζόμενοι στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή, καθώς στήριξαν έμπρακτα την προσπάθεια των εθελοντικών καθαρισμών σε παραλίες στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, μεταδίδοντας το μήνυμα «καθαρή παραλία… η καλύτερή μας!». Πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια, καθώς και όλες οι υπόλοιπες ενέργειες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, στο πλαίσιο ενός διευρυμένου προγράμματος ΕΚΕ, βρίσκουν ανταπόκριση και επηρεάζουν θετικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τη μάρκα, τόσο σε συναισθηματικό όσο και σε λογικό επίπεδο.

adb: Ποια θα λέγατε πως είναι τα χαρακτηριστικά του brand Αmstel; Ποιο είναι το USP του;

Δ.Κ.:
Η Amstel ως brand διακρίνεται για την επιθυμία της να ανανεώνεται συνεχώς και να πρωτοτυπεί και εφαρμόζει πάντα, στο σύνολο της επικοινωνίας της, στη διαμόρφωση των προϊόντων και στη σχέση της με τον καταναλωτή, τις σταθερές αξίες που τη χαρακτηρίζουν και την έχουν κάνει να ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια. Η Amstel επιδιώκει να αναδεικνύει το φιλικό, κοινωνικό της χαρακτήρα. Μια μπίρα Amstel είναι ο ιδανικός σύντροφος στην παρέα, στις αληθινές στιγμές που μοιράζεται κανείς με τους φίλους και τους κοντινούς του ανθρώπους. Η απόλαυση μιας Amstel σε ωθεί να διασκεδάσεις, να χαρείς, να αξιοποιήσεις όμορφα και δημιουργικά κάθε στιγμή της ημέρας. Αν και είναι μια μπίρα σύγχρονη, που εναρμονίζεται πλήρως με την εποχή της, η αυθεντικότητα της Amstel είναι το μοναδικό εκείνο χαρακτηριστικό που την κάνει τόσο αγαπητή στο κοινό. Η Amstel σε εμπνέει να είσαι απλά ο εαυτός σου και σε αυτή τη φιλοσοφία βασίζεται και η σχέση εμπιστοσύνης που έχει χτίσει η μάρκα τόσα χρόνια με το ελληνικό κοινό.

adb: Ποια είναι τα προγραμματισμένα σχέδια της Amstel για το μέλλον; Σε επικοινωνιακό επίπεδο ποιες δράσεις θα υλοποιήσετε στο άμεσο μέλλον;

Δ.Κ.:
Η Amstel θα συνεχίσει στο μέλλον με συνέπεια και επιμονή να επενδύει σε τεχνολογία και τεχνογνωσία, ώστε να προσφέρει τη σταθερά εξαιρετική της ποιότητα, που την καθιέρωσε στην πρώτη θέση προτίμησης τουκοινού. Επικοινωνιακά, προχωράμε χτίζοντας ολιστικά τη νέα μας καμπάνια «Amstel... η καλύτερή μας», ενώ ταυτόχρονα θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε μοναδικές εμπειρίες «αληθινών» στιγμών στους καταναλωτές. Η Amstel θα είναι παρούσα στηρίζοντας σημαντικά πολιτιστικά γεγονότα, μεταξύ άλλων, εξαιρετικούς Έλληνες καλλιτέχνες, σπουδαία φεστιβάλ, θεατρικά δρώμενα και φυσικά την... καλύτερή μας, την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου. Θα συνεχιστούν, παράλληλα, όλες οι ενέργειες που την καθιστούν ένα προϊόν συνυφασμένο με τη φιλία και τη χαρά της ανθρώπινης επαφής, αξίες που εκφράζουν απόλυτα τους Έλληνες καταναλωτές.


Το νέο μέλος της οικογένειας Amstel

adb: Ποια είναι η μέχρι τώρα πορεία της Amstel Premium Pilsener, που αποτελεί το νέο προϊόν της οικογένειας της Amstel; Πώς την έχει υποδεχτεί το καταναλωτικό κοινό;

Δ.Κ.:
Φέτος η Amstel άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μπίρας, καλωσορίζοντας την Amstel Premium Pilsener. Βασισμένη στην αυθεντική συνταγή Pilsener που πρωτο-παρασκεύασαν οι αρχιζυθοποιοί της το 1870, το νέο μέλος της οικογένειας Amstel προσφέρει μια μοναδική γευστική εμπειρία, που απορρέει από τη γνώση και το μεράκι στη ζυθοποίηση όλων αυτών των ετών. Είναι μια μπίρα για όλους εμάς που αναζητούμε πάντα την ποιότητα στην καθημερινότητά μας, μια συνταγή που σήμερα απολαμβάνουμε, αυθεντική και αναλλοίωτη, ακριβώς όπως και τότε. Η Amstel Premium Pilsener ήρθε για να προσφέρει την ιδανική συντροφιά και αυθεντικά απολαυστικές στιγμές στους καταναλωτές, οι οποίοι με τη μέχρι τώρα υποδοχή τους στο προϊόν δείχνουν ότι πρόκειται για μια μπίρα που... όντως «άξιζε την αναμονή», όπως άλλωστε αναφέρει και το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας.