To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mία καμπάνια… Τσεκ Μασίν

Mία καμπάνια… Τσεκ Μασίν
Mία καμπάνια… Τσεκ Μασίν

adb: Αν μιλήσουμε διαχρονικά για την Vodafone, ποιε ςείναι οι αξίες και τα χαρακτηριστικά της εταιρείας και πώς αυτά αποτυπώνονται στην επικοινωνία της;

Υ.Κ.:
Στην Vodafone δεσμευόμαστε να είμαστε δίπλα στους καταναλωτές μας, να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες τους και να ανταποκρινόμαστε σε αυτές, προσφέροντας αξιόπιστα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Πρωταρχικό μας μέλημα είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση και προστασία των συνδρομητών μας. Σε αυτό το πλαίσιο διαθέτουμε μία ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες των συνδρομητών μας, ενώ παράλληλα τους παρέχουμε τη δυνατότητα να έχουν οι ίδιοι πάντα τον έλεγχο, επικοινωνώντας ξέγνοιαστα. Οι αξίες αυτές διέπουν και την επικοινωνία μας.

adb: Η συνεργασία Vodafone-Spot είναι μία από τις πιο «ανθεκτικές» στην ελληνική αγορά. Πώς θα την περιγράφατε; Τι περιλαμβάνει, πού βασίζεται και ποιους κοινούς στόχους έχει;

Υ.Κ.:
Η συνεργασία μας με την Spot JWT είναι μία συνεργασία που έχει κτιστεί εδώ και πολλά χρόνια και σήμερα πλέον βασίζεται σε πραγματικές αξίες όπως την κατανόηση, την εμπιστοσύνη, τη συναδελφικότητα, την αλληλοεκτίμηση και όλα αυτά που κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται μία δεμένη και δυνατή ομάδα! Ισχύς εν τη ενώσει! Ο στόχος μας είναι κοινός και απλός. Να κάνουμε μία δουλειά που όλοι μας θα είμαστε περήφανοι για αυτήν!

adb: Η πιο πρόσφατη τηλεοπτική καμπάνια στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας με την «Τασούλα» και τον «Κίτσο» έχει κερδίσει τις εντυπώσεις. Ποιο είναι το concept και η φιλοσοφία του spot και ποιο μήνυμα επιχειρεί να προβάλλει;

Υ.Κ.:
Στόχος της ταινίας είναι να επικοινωνήσει τη νέα πρωτοποριακή υπηρεσία «Vodafone Έλεγχος Χρήσης». Είναι μία υπηρεσία που δίνει τη δυνατό- τητα σε όλους τους συνδρομητές να επικοινωνούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα και να σερφάρουν ξέγνοιαστα, εφόσον μπορούν πλέον να ελέγχουν τη χρήση τους, ανά πάσα στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται, μέσω του application My Vodafone στο κινητό ή από τον υπολογιστή στο vodafone.gr/myaccount. Ταυτόχρονα, ένα βασικό μήνυμα που θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι ότι σύμφωνα με τη φιλοσοφία της εταιρείας, οι συνδρομητές Vodafone βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μας και στόχος μας είναι να παρέχουμε υπηρεσίες για να αισθάνονται σίγουροι ότι είμαστε εδώ κάθε φορά που μας χρειάζονται. Χτίζουμε μία σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να έχουν εκείνοι τον έλεγχο της χρήσης τους και κατ’επέκταση του λογαριασμού τους. Με τον τρόπο αυτό, μπορούν να νιώθουν περισσότερο ασφαλείς ότι δεν θα ξεφύγουν από το πρό- γραμμά τους. Ο Κίτσος και η Τασούλα είναι μία ιστορία αγάπης: ο Κίτσος ενδιαφέρεται για την Τασούλα και θέλει να την κατακτήσει. Μπορεί λοιπόν να προσπαθεί για αυτό, χωρίς να τον απασχολεί αν θα ξεφύγει… η Vodafone του δίνει τις λύσεις που χρειάζεται. Με όχημα την τεχνολογία, χρησιμοποιεί κάθε δυνατό μέσο που του προσφέρουμε και τελικά με το νέο πρωτοποριακό «απλικαίσιο», την κατακτά... ίσως να την έριξε λίγο και ο χορός του, ποιος ξέρει!



adb: Γιατί επιλέξατε ένα «βουκολικό ρομάντζο», με έντονο το  στοιχείο της «ελληνικής υπαίθρου» για να προβάλλετε μία τόσο εξελιγμένη τεχνολογικά υπηρεσία όπως ο «Έλεγχος Xρήσης για Kινητό, Laptop,Tablet»; Μιλήστε μας για τη στρατηγική πίσω από αυτήν την κίνηση.

Υ.Κ.:
Πρώτα από όλα συνεχίζουμε τη στρατηγική της εταιρείας μας, κάνοντας ένα ακόμα βήμα μετά τον «Έλεγχο Κόστους» -την αυτόματη και δωρεάν ενημέρωση των συνδρομητών στο 80% της χρήσης τους- δίνοντάς τους και τον απόλυτο Έλεγχο της Χρήσης τους εύκολα και απλά όπου κι αν βρίσκονται από το Smartphone, το Tablet ή τον υπολογιστή τους. Η διαπίστωση ότι η πρόοδος της τεχνολογίας μπορεί να διευκολύνει τη ζωή των ανθρώπων, την καθημερινότητά τους αλλά ακόμα και τις διαπροσωπικές τους σχέσεις, μας έδωσε την έμπνευση. Ο ρόλος μας λοιπόν είναι να εναρμονίσουμε τις ανθρώπινες ανάγκες με την τεχνολογική πρόοδο, ανεξάρτητα με το πού μένουν ή με τι ασχολούνται. Και με τη συγκεκριμένη υπηρεσία η τεχνολογία έχει απλοποιηθεί για να είναι προσιτή σε όλους. Και έτσι επιλέξαμε τον Κίτσο και την Τασούλα, δύο έντονες και ενδιαφέρουσες προσωπικότητες, δύο απλούς ανθρώπους που ζούν στην ελληνική περιφέρεια και είναι αληθινοί και αυθεντικοί. Παράλληλα, είναι απόλυτα ενημερωμένοι για την τεχνολογία που προσφέρουμε. Με αυτόν τον τρόπο, δείχνουμε πόσο απλές και προσιτές είναι για όλους οι εφαρμογές. Παράλληλα, η ελληνική περιφέρεια είναι πραγματικά πανέμορφη και δεν υστερεί σε τίποτα, άρα τι καλύτερο για μία διαφήμιση;

adb: Επίσης, έχετε επιλέξει σαν δημιουργικό όχημα ένα τηλεοπτικό σποτ μεγάλης διάρκειας, παρά τα όσα ακούγονται κατά καιρούς για το «θάνατο της τηλεοπτικής διαφήμισης». Τι σας οδήγησε σε αυτή την απόφαση;

Υ.Κ.:
Η αλήθεια είναι, ότι η ιστορία αγάπης του Κίτσου με την Τασούλα ήταν τόσο δυνατή και αυθεντική, που μας ταξίδεψε και θέλαμε και εμείς οι ίδιοι «χρόνο» για να την απολαύσουμε. Η τηλεόραση, είναι ένα δυνατό μέσο επικοινωνίας, ένα μέσο με μαζική απήχηση που συνδυάζει εικόνα και ήχο και μπορεί να βοηθήσει μία όμορφη ιστορία, όπως αυτή των πρωταγωνιστών μας, να ταξιδέψει και να διασκεδάσει όλο τον κόσμο.



adb: Γενικότερα, ποιες άλλες εκτελέσεις περιλαμβάνει η καμπάνια;

Υ.Κ.:
Η καμπάνια του Κίτσου και της Τασούλας, είναι μία πλήρης, συνεπής και ολοκληρωμένη καμπάνια 360ο. Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια, πέραν του τηλεοπτικού, περιλαμβάνει μία σειρά από ραδιοφωνικά σποτάκια στο ίδιο concept, σχετική καταχώρηση, αφίσες και pop υλικό για να ντύσουν τα καταστήματα Vodafone. Ακόμη, έχουμε έντονη παρουσία στο Internet με πιο απλές αλλά με πιο διαδραστικές καμπάνιες, εμφανίσεις στο Cinema, και σε moving media. Η καμπάνια από μόνη της, προσφέρεται για προβολή σε πιο δημιουργικά κι όχι μόνο κλασικά μέσα επικοινωνίας και για αυτό το λόγο προσπαθούμε να τα εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, προσαρμόζοντας το μήνυμά μας στις ανάγκες του εκάστοτε μέσου. Αλλά, ας μην τα μαρτυρήσουμε όλα… να έχει λίγο «σασπένς»!!!

adb: Βέβαια, αυτή δεν είναι η μοναδική καμπάνια που τρέχει αυτό το διάστημα η Vodafone. Ποιος θα λέγατε πως είναι ο συνεκτικός άξονας των επικοινωνιακών ενεργειών της Vodafone αλλά και ποιες οι δυσκολίες στην προσαρμογή του κεντρικού μηνύματος στη «γραμματική» του κάθε ξεχωριστού τρόπου επικοινωνίας και προβολής;

Υ.Κ.:
Το περασμένο καλοκαίρι εγκαινιάσαμε μία νέα εποχή, με ακόμα περισσότερες υπηρεσίες και προϊόντα που απαντούν στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Μεγάλη πρόκληση για μας ήταν να δημιουργήσουμε μία πλατφόρμα επικοινωνίας που θα μας έφερνε πιο κοντά στους ανθρώπους, δηλαδή θα ενέπνεε αυτή την αλλαγή με τρόπο διασκεδαστικό, ειλικρινή αλλά και συνεπή απέναντι στις αρχές μας. Έτσι προέκυψε η υπόσχεσή μας «Συνέχισε (πραγματοποίησε την ανάγκη σου/ το όνειρό σου / το στόχο σου)! Είμαστε εδώ κάθε φορά που μας χρειάζεσαι», απεικονίζοντας πραγματικές ανθρώπινες ανάγκες και τον τρόπο που τις υποστηρίζουμε. Για μας η υπόσχεση αυτή είναι ο συνεκτικός άξονας όλων των καμπανιών μας και ακριβώς επειδή είναι τόσο απλή και ανθρώπινη είναι άμεσα προσαρμόσιμη σε  κάθε μορφή επικοινωνίας. Η Vodafone κάνει τον κάθε άνθρωπο να αισθάνεται τη σιγουριά ότι έχει τη δύναμη της τεχνολογίας -και όχι μόνο- στα χέρια του, για να κάνει τη ζωή του καλύτερη, power to you δηλαδή.

adb: Θεωρείτε πως υπάρχει βασικό κοινό-στόχος για τη Vodafone και συνακόλουθα για τις επικοινωνιακές της προσπάθειες;

Υ.Κ.:
Φυσικά και υπάρχει πρωτεύον κοινό-στόχος για τις διάφορες υπηρεσίες και τα προϊόντα της Vodafone που επικοινωνούμε. Για αυτό και στις καμπάνιες μας πρωταγωνιστούν ποικίλα ηλικιακά κοινά, πάντα όμως άνθρωποι της διπλανής πόρτας με διαφορετικές ανάγκες. Αυτές που καθορίζουν και το κοινό – στόχος. Στην εν λόγω επικοινωνία, η ανάγκη των καταναλωτών να έχουν εκείνοι τον έλεγχο και να μπορούν να είναι ξέγνοιαστοι, διευρύνει το κοινό στο οποίο μιλάμε. Η αυθεντικότητα, η ζωντάνια και η αμεσότητα της ιστορίας του Κίτσου και της Τασούλας, είχε μεγαλύτερη διείσδυση και σε κοινά που δεν τα είχαμε προβλέψει.

adb: Ποιες θα λέγατε πως είναι οι προκλήσεις όσον αφορά την επικοινωνία στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας; Ποιες είναι οι τάσεις που παρατηρείτε;

Υ.Κ.:
Ο κλάδος της κινητής τηλεφωνίας είναι ιδιαίτερα δυναμικός με έντονη κινητικότητα. Είναι μία πρόκληση για μάς να βρίσκουμε δημιουργικούς τρόπους προκειμένου να επικοινωνούμε ξεκάθαρα ακόμα και τα πιο πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες μας, διαφοροποιώντας μας από τον ανταγωνισμό μέσα από σενάρια που είναι αρεστά και κάνουν την τεχνολογία απλή και προσιτή σε όλους. Στο δικό μας κλάδο, παρατηρείται η τάση για χιουμοριστικές, «ατακαδόρικες», τηλεοπτικές διαφημίσεις που προσθέτουν κάποιες στιγμές γεμάτες ευχάριστα συναισθήματα.

adb: Μέσα από την τελευταία σας δουλειά δείχνετε να θεωρείτε, πως η επικοινωνία στον κλάδο δεν έχει να κάνει αυστηρά με «αριθμούς» και «νούμερα» (προγράμματα, προσφορές κλπ.) αλλά αντιθέτως, ενέχει περιθώρια εξαιρετικά δημιουργικών εκτελέσεων με βασικό άξονα το χιούμορ. Θεωρείτε πως το χιούμορ μπορεί να λειτουργήσει σαν «όπλο» ενίσχυσης των πωλήσεων σε αυτή την περίοδο γενικευμένης ύφεσης και απαισιοδοξίας που βιώνουμε όλοι;

Υ.Κ.:
Στη Vodafone νοιαζόμαστε για τους συνδρομητές μας και θέλουμε να προσφέρουμε προ- ϊόντα και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σημερινές τους ανάγκες που την περίοδο αυτή, η ανάγκη για έλεγχο και οικονομία ολοένα και μεγαλώνει. Η υπηρεσία Vodafone Έλεγχος Χρήσης δημιουργήθηκε για να δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές να έχουν οι ίδιοι τον έλεγχο στα χέρια τους χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κάτι. Έτσι, μπορούν όλοι οι συνδρομητές, ιδιώτες, επαγγελματίες, συμβολαίου και καρτοκινητής, εύκολα και απλά να ελέγχουν τη χρήση τους από το Smartphone τους μέσω του δωρεάν My Vodafone application ή από τον υπολο- γιστή τους στο vodafone.gr/myaccount. Η υπηρεσία αυτή συμβάλλει στην καλύτερη οικονομία, όπως ένα πρόγραμμα ή μία προσφορά, ενισχύοντας μακροπρόθεσμα τη σχέση εμπιστοσύνης με τους συνδρομητές μας. Για μας ήταν μεγάλη πρόκληση να δημιουργήσουμε μία καμπάνια που θα επικοινωνεί τη νέα υπηρεσία με αμεσότητα, απλότητα και χιουμοριστική διάθεση κάνοντάς το μήνυμα προσιτό και κατανοητό σε όλους. Άρα, τo χιούμορ σίγουρα είναι ένα όχημα που μπορεί να βοηθήσει στο να διεισδύσουμε στο ευρύ κοινό. Για αυτό και για τη συγκεκριμένη καμπάνια χρησιμοποιήσαμε ανθρώπους της διπλανής πόρτας, όπου με χιουμοριστικές σκηνές/ατάκες προβάλλει πως η Vodafone είναι εδώ για να καλύψει τις ανάγκες τους, με ένα φρέσκο, ευχάριστο και έξυπνο τρόπο.

adb: Μέχρι στιγμής ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε για την καμπάνια; Ποιο είναι το buzz που έχει δημιουργήσει;

Υ.Κ.:
Συνολικά πάνω από 50 videos ανέβηκαν με τη διαφήμιση και σχετικά θέματα (μουσική κ.α.) και έχει μέχρι σήμερα πάνω από 4 εκατομμύρια views με likeability 98%+. Τα σχόλια που έχουμε λάβει είναι πάρα πολύ θετικά. Η ταινία με πρωταγωνιστές τον Κίτσο και την Τασούλα, έκανε Πανελλήνιο ρεκόρ χτυπημάτων για διαφήμιση στα video sharing websites! Πραγματικά, τα νούμερα μερικές φορές μιλούν από μόνα τους. Και φυσικά, ας μην ξεχνάμε και όλη τη δημοσιό- τητα που έχει λάβει η διαφήμιση, οι ίδιοι οι ήρωες, αλλά και οι ατάκες που έχουν κυριαρχήσει σε όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στην καθημερινή μας ζωή.

adb: Πώς θα χαρακτηρίζατε με μία φράση την καμπάνια;

Υ.Κ.:
Τσεκ Μασίν!!!!