To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ogilvy: Λανσάρει και στην Ελλάδα την “Ogilvy Experience”

Ogilvy: Λανσάρει και στην Ελλάδα την “Ogilvy Experience”
Το νέο Business Unit που εστιάζει στο Customer Experience.

H Ogilvy Ελλάδας, στο πλαίσιο του διεθνούς ανασχηματισμού του Δικτύου της Ogilvy, λανσάρει την Ogilvy Experience (www.ogilvyexperience.com), αποσκοπώντας στο να βοηθήσει τους πελάτες της να δημιουργήσουν impactful εμπειρίες σε όλα τα στάδια του Customer Experience. Στο σημερινό περιβάλλον, το Brand και η Εμπειρία του Καταναλωτή είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.

Στην πραγματικότητα, τα νέα brand συχνά καθιερώνουν την ταυτότητά τους αποκλειστικά μέσω digital εμπειριών. Όλο και περισσότερο λοιπόν, οι καταναλωτές συνδέονται με τα brand μέσω της εμπειρίας, σε όλα τα στάδια του customer journey, από το call center και το mobile app μέχρι τα social media, το loyalty scheme και το φυσικό κατάστημα, σε αντίθεση με τις παραδοσιακές μεθόδους του brand definition και του awareness building.

 Η Ogilvy Experience, έρχεται να βοηθήσει στον συνολικό σχεδιασμό της εμπειρίας που επιθυμούν να έχουν τα brand με τους καταναλωτές και να συμβάλλει στην ανάπτυξή τους.

 Η Γενική Διευθύντρια της Ogilvy Experience, Στέλλα Ροδοπούλου, δήλωσε: «Σκοπός του νέου Business Unit είναι να βοηθήσει τους πελάτες μας να εισάγουν τη μοναδική συναισθηματική σύνδεση ενός brand σε κάθε εμπειρία με τον καταναλωτή. Δουλεύοντας στο intersection δημιουργικότητας, δεδομένων και τεχνολογίας, δημιουργούμε εμπειρίες που μεταμορφώνουν τα brand και τις επιχειρήσεις και τις καθοδηγούν, ώστε να έχουν impact στην κοινωνία και στους ανθρώπους».

 Επίσης, ο Χρήστος Λάτος, Deputy CEO της Ogilvy επισήμανε: «Είναι κρίσιμο για τα brand να κλείσουν το χάσμα εμπειρίας (Experience Gap) μεταξύ του τι προσδοκούν από αυτά οι καταναλωτές και τι τελικά τους προσφέρουν. Η διαχρονικά υψηλή δημιουργικότητα της Ogilvy συνδυαστικά με την μεγάλη της εμπειρία στη χρήση νέων τεχνολογιών και digital thinking μάς κάνει ιδιαίτερα αισιόδοξους για αυτό το εγχείρημα». Οι υπηρεσίες που προσφέρει η Ogilvy Experience περιλαμβάνουν: Experience Strategy, Experience Design, Data & Analytics, Insights & Intelligence, Full Funnel Activation, CRM & Loyalty.
TAGS: Ogilvy Group