Ogilvy & Mather: Λανσάρει κοινή δομή για το σύνολο των brands
H Ogilvy & Mather αποφάσισε να προχωρήσει σε σύμπτυξη των παγκόσμιων brands της σε «μια απλή, branded, integrated λειτουργική εταιρεία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Ogilvy & Mather αποφάσισε να προχωρήσει σε σύμπτυξη των παγκόσμιων brands της σε «μια απλή, branded, integrated λειτουργική εταιρεία».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διαφημιστής και ιδρυτής της Solid έφυγε από την ζωή χθες βράδυ. Η κηδεία του θα γίνει το Σάββατο 28 Ιανουαρίου, στις 14.00, στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι τις 31 Ιανουαρίου οι δηλώσεις συμμετοχής στο Πρωτάθλημα της ΕΔΕΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοβουλία του Ινστιτούτου Επικοινωνίας για σύνδεση της εξειδικευμένης γνώσης με την πρακτική άσκηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ επί πολλά έτη creative leader της Wieden & Kennedy, Mark Fitzloff αποχωρεί από την εταιρεία στο τέλος του μήνα, ενώ η εταιρεία τον αντικαθιστά με τους Eric Baldwin και Jason Bagley.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ανώτατη διοικητική ομάδα της Publicitas ανακοίνωσε πως ολοκλήρωσε την εξαγορά της εταιρείας από την Aurelius.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ συγχώνευση των δύο εταιρειών θα πραγματοποιηθεί με απορρόφηση της Havas EΠΕ από τη Solid Α.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Athens θρηνεί για τον θάνατο του Τάσου Μεταξά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διαφημιστική εταιρεία χρησιμοποιεί έναν πρωτότυπο τρόπο για την αναζήτηση Digital Copywriter.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εταιρείες 4 Wise Monkeys και Mediacom αποτελούν τα νέα μέλη της Ένωσης στους Τομείς Διαφήμισης και Media Specialists αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΙΟΝ Γάλακτος επιστρέφει με μία τηλεοπτική ταινία του σήμερα, γεμάτη από τη νοσταλγία του χτες, μέσα από τη ματιά της SOLID που ανέλαβε τον λογαριασμό, μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα, διεθνής επιτυχία για την ΙΚΕΑ και την Bold Ogilvy σημειώθηκε στα London International Awards.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory