Η ADMINE πάει διακοπές και λέει κι ένα τραγούδι
Με έναν πρωτότυπο (και μουσικό) τρόπο ανακοίνωσε η εταιρεία τις θερινές της διακοπές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε έναν πρωτότυπο (και μουσικό) τρόπο ανακοίνωσε η εταιρεία τις θερινές της διακοπές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, ο, ύψους 500.000 ευρώ, διαγωνισμός με αντικείμενο την ολοκληρωμένη προβολή της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού για το διάστημα 2016-2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε νικήτρια τη McVictor & Hamilton ολοκληρώθηκε το spec της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας για τον διαφημιστικό λογαριασμό του brand Fix.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Soho Square Athens κλείνει 1-22 Αυγούστου και το γιορτάζει με ένα καλοκαιρινό ad-block που μετατρέπει τον browser σας σε... παραλία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάθεση για το σύνολο της επικοινωνίας στα media. Οn air νέα καμπάνια σε τηλεόραση και ραδιόφωνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε νικήτρια την Cream ολοκληρώθηκε το spec της Εθνικής Τράπεζας για τον διαφημιστικό της λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτους σκοπούς της περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η παροχή όλων των υπηρεσιών διαφήμισης, επικοινωνίας και marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey Group αποφάσισε να επιστρέψει το Bronze Lion που κέρδισε στο φετινό Φεστιβάλ των Καννών, για την app εύρεσης προσφύγων I Sea
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα TGI Fridays επέλεξαν την The Flying Pot για το σύνολο του διαφημιστικού λογαριασμού του brand, έπειτα από τη διενέργεια spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι MDC Partners και Crispin Porter + Bogusky ανακοίνωσαν την εξαγορά της σουηδικής εταιρείας Forsman & Bonderfors
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTη νέα εταιρική ιστοσελίδα της παρουσίασε πρόσφατα η Soho Square και με αυτή την αφορμή ο επικεφαλής της, Γιώργος Ζαρόγιαννης, μίλησε στo adbusiness για την πορεία της εταιρείας και τη φιλοσοφία της, που συνοψίζεται στη φράση “We reject the usual way to do things”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ World Federation of Advertisers δημοσίευσε τις πρώτες της οδηγίες για να βοηθήσει τους marketers να περιορίσουν την έκθεσή τους σε non-human traffic
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory