Τέσσερις στη Διεθνή Διαφάνεια Ελλάς
Τέσσερις εταιρείες διεκδικούν το λογαριασμό, ύψους 300.000 ευρώ, της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς, για την εκπόνηση τριών ετήσιων ερευνών κοινής γνώμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες διεκδικούν το λογαριασμό, ύψους 300.000 ευρώ, της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς, για την εκπόνηση τριών ετήσιων ερευνών κοινής γνώμης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Executive Creative Director της Bold Ogilvy και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής των Ermis Awards 2012, Γιάννης Σιδέρης, δίνει όλες τις λεπτομέρειες για τη διοργάνωση, που φέτος παίρνει μια μικρή παράταση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔύο εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον στο διαγωνισμό της Ανώνυμης Εταιρείας Αναπτυξιακών Δράσεων Στέγη της Ελληνικής Βιομηχανίας (ΣΕΒ-Στέγη), για την ανάδειξη συμβούλου δημοσιότητας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μικρότερο κονδύλι επαναπροκηρύχθηκε το media spec της Ελληνικές Εκθέσεις-Helexpo, το οποίο πριν από λίγο καιρό αναβλήθηκε ως άγονο, μετά την αξιολόγηση και των τεχνικών προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για τη δημιουργία της ευρωπαϊκής εκστρατείας για την ασφάλεια παιχνιδιών 2012 διενεργεί η Γενική Διεύθυνση Επιχειρήσεων και Βιομηχανίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάδοχο για υπηρεσίες υποστήριξης δραστηριοτήτων επικοινωνίας στον τομέα της απασχόλησης, κοινωνικών υποθέσεων και ένταξης, αναζητά η Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις εταιρείες φέρονται να διεκδικούν το λογαριασμό media planning and buying της ΜIG (Μarfin Investment Group).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαγωνισμό για τη σύνταξη μελέτης-οδηγού για το στρατηγικό προσανατολισμό επικοινωνίας της Περιφέρειας Αττικής προκήρυξε η Περιφέρεια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Senior Vice President του Publicis Groupé, Mathias Emmerich, η οποία δημοσιεύεται στο τεύχος του adbusiness που κυκλοφορεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆγονος κηρύχθηκε ο διαγωνισμός της Εθνικής Λυρικής Σκηνής για virtual πρεμιέρες όπερας στην ελληνική περιφέρεια και στο διαδίκτυο, καθώς δεν υπεβλήθη καμία προσφορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην επαναπροκήρυξη του έργου «Διερεύνηση υφιστάμενης κατάστασης και εκπόνηση Σχεδίου Δράσης για την επικοινωνία των παρεμβάσεων του τομέα Υγείας κατά την περίοδο 2011–2015» προχώρησε το Yπ. Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆγονος κηρύχθηκε ο διαγωνισμός της Helexpo-Ελληνικές Εκθέσεις για την ανάθεση του λογαριασμού media, μετά την αξιολόγηση και των τεχνικών προσφορών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory