To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ποιά είναι η Reprisemedia;

Ποιά είναι η Reprisemedia;
Ποιά είναι η Reprisemedia;

Γράφει ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ

Η IPG Mediabrands λανσάρει στην ελληνική αγορά την Reprisemedia. Μπορείτε να μας «συστήσετε» με λίγα λόγια το διεθνές αυτό brand, που κάνει την εμφάνιση του στην εγχώρια αγορά;


Η Reprisemedia αποτελεί τη νεότερη προσθήκη στο ευρύ φάσμα εταιρειών του IPG group στην Ελλάδα. Αποτελεί ένα σχετικά καινούργιο σήμα ακόμα και για το δίκτυο (ιδρύθηκε το 2003) που έχει ως σκοπό τη δημιουργία και εφαρμογή επικοινωνίας που αμείβεται με βάση το αποτέλεσμα. Έρχεται να καλύψει ένα κενό υπηρεσιών το οποίο σε συνάρτηση με την εποχή μας κρίνουμε ότι είναι σημαντικό. Στο portfolio της στο εξωτερικό υπάρχουν ήδη πολύ μεγάλα brands τα οποία, αν συνδυαστούν με τη σχετικά μικρή ηλικία της, γεννούν μεγάλες προσδοκίες. Παράλληλα, θα πρέπει να τονίσουμε ότι ήδη έχουμε στο ενεργητικό μας ως δίκτυο αρκετά διεθνή βραβεία για δουλειές μας. Αυτό αποτελεί μία κληρονομιά που εμείς ως ελληνικό γραφείο αισθανόμαστε την υποχρέωση να εμπλουτίσουμε.

Ποιές, ακριβώς, υπηρεσίες θα προσφέρει η Reprisemedia και σε ποιό πελατολόγιο θα απευθύνεται;

Ας ξεκινήσουμε από το τέλος της ερώτησης σας. Στις δύσκολες εποχές που περνάει η επικοινωνία, κάθε ευρώ επένδυσης είναι πολύτιμο. Η Reprisemedia λοιπόν απευθύνεται σε όλες εκείνες τις εταιρείες που επιθυμούν να προβληθούν με καμπάνιες οι οποίες βασίζονται στο μοντέλο αμοιβής με βάση το αποτέλεσμα. Απευθυνόμαστε σε ειδικά κοινά με όπλα τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής και απαιτούν σημαντική εξειδίκευση. Σε μία δύσκολη εποχή επενδύουμε σημαντικά τόσο στους ανθρώπους μας, όσο και  σε εργαλεία που ευελπιστούμε ότι θα κάνουν τη διαφορά στην επικοινωνία των πελατών μας.

Πώς έχει στελεχωθεί η εταιρεία; Ποιός είναι επικεφαλής και ποιοί συνδράμουν την προσπάθεια;

Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η ανάπτυξη του νέου unit είναι ευθύνη της Διοίκησης του Group μας, που μου έχει αναθέσει τη διοίκηση και την ευθύνη υλοποίησης των πλάνων μας. Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος  από τα νέα στελέχη μας που έχουν ενταχθεί στην υπόλοιπη ομάδα πολύ γρήγορα και έχουν παραλάβει με μεγάλη ευκολία τη χρήση όλων των νέων εργαλείων που μας παρέχει το δίκτυο μας. Βέβαια, στη συνολική προσπάθεια, η συνδρομή όλων των παλαιότερων στελεχών της id είναι σημαντική και πολύτιμη, καθώς έχουμε μάθει να δουλεύουμε σαν ομάδα, με στενή συνεργασία, κατανόηση, αλληλοκάλυψη και επαλληλία των ρόλων, ώστε να πετυχαίνουμε τη μέγιστη παραγωγικότητα και την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης του πελάτη.

Πώς θα συνεργάζεται η Reprisemedia με την Initiative και την Universal αλλά και με την id;

Η Reprisemedia είναι και λειτουργεί σαν ένα ανεξάρτητο unit. Σκοπός της είναι να εξυπηρετεί και τις τρεις εταιρείες του ομίλου που προαναφέρατε αλλά παράλληλα και δικούς της ανεξάρτητους πελάτες. Πελάτες που δεν ανήκουν σε καμία από τις 3 εταιρείες αλλά απ’ ευθείας στην Reprisemedia. Ήδη, υπάρχουν συνεργασίες στην ελληνική αγορά που λειτουργούν ανεξάρτητα από την εταιρεία που έχει την ευθύνη της υπόλοιπης επικοινωνίας του πελάτη και δεν ανήκουν στο δικό μας Group. Παράλληλα, εξυπηρετούμε ήδη μέσω του δικτύου μας δεθνείς καμπάνιες πολύ μεγάλων και σημαντικών πελατών. Πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε περισσότερα τόσο από πλευράς διαφημιζομένων όσο και από πλευράς συγκεκριμένων projects.

Ποιό θα λέγατε πως είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Reprisemedia; Θεωρείτε πως η τεχνογνωσία και η εμπειρία που μπορεί να προσφέρει το δίκτυο θα λειτουργήσουν σαν «όπλο» διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό;

Ασφαλώς. Η αγορά διψάει για τεχνογνωσία και τεκμηριωμένη γνώση από όπου και αν αυτή προέρχεται. Πόσο δε μάλλον αν μιλάμε για ένα από τα μεγαλύτερα group επικοινωνίας με πολύ μεγάλη γκάμα πελατών σε πολλές χώρες. Οι διεθνείς συνεργασίες και τα εργαλεία του ομίλου μας εξασφαλίζουν προτάσεις και λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να παρουσιαστεί από την πλευρά του πελάτη. Ωστόσο, πάντα σε αυτό τον όμιλο πιστεύαμε ότι δεν είναι τα εργαλεία που κάνουν τη διαφορά. Ακόμα και σε ένα τόσο τεχνολογικό πεδίο, όπως η digital επικοινωνία, είναι η εμπειρία και η τεχνογνωσία των ανθρώπων, η σκληρή δουλειά και η ειλικρινής σχέση με τον πελάτη που κάνει τη διαφορά.

Ποιά είναι η εικόνα σήμερα στην ελληνική αγορά όσον αφορά τις υπηρεσίες  που προσφέρει η Reprisemedia; Εμπιστεύονται οι διαφημιζόμενοι το Search Engine και Social Media Marketing; Επενδύουν σε αυτό; Τί θεωρείτε πως επιφυλάσσει το μέλλον;

Όλο και περισσότερο οι διαφημιζόμενοι κοιτούν και επενδύουν σε νέες μεθόδους επικοινωνίας. Σταματούν να κυνηγούν με πολυβόλο τα κουνούπια όπως συνήθως λέμε σε τέτοιες περιπτώσεις. Τα budgets είναι όλο και λιγότερα και ως εκ τούτου πολύτιμα. Οι καιροί όπου αρκούσε μία above the line επικοινωνία έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα οι πελάτες αρχίζουν να ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους για να στείλουν το μήνυμα τους στους καταναλωτές. Προς το παρόν, είναι «μόδα». Πολλοί πειραματίζονται και κάποιοι αρχίζουν να επενδύουν σοβαρά σε αυτό. Είναι βέβαιο ότι οι επενδύσεις αυτές θα αυξηθούν όταν θα συντρέχουν και οι τρεις συνθήκες: Οι Πελάτες να κατανοήσουν τη σωστή χρήση τους, οι Διαφημιστές να μπορούν να  κάνουν σωστές προτάσεις που να μπορούν να υποστηρίξουν και τέλος οι Πελάτες να αποκτήσουν την υποδομή για να εκμεταλλευτούν σοβαρά τις νέες δυνατότητες που τους δίνονται. Γι’ αυτό η Reprisemedia είναι πλέον εδώ, για να ικανοποιήσουμε τις τρεις ανωτέρω συνθήκες και να «κλείσει ο κύκλος» όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Το γενικότερό σας σχόλιο για την ελληνική online αγορά; Ποιά είναι σήμερα τα χαρακτηριστικά της και ποιά τα περιθώρια ανάπτυξης που υπάρχουν;

Η On line αγορά μοιραία έχει επηρεαστεί από τη γενικότερη κατάσταση της αγοράς αλλά και της χώρας. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να γίνει διαφορετικά… Φυσικά είμαστε τυχεροί. Ενώ η υπόλοιπη αγορά της επικοινωνίας καταρρέει και γυρνάει σε μεγέθη και αριθμούς πολλών χρόνων πίσω, εμείς στο On line απλά έχουμε μικρότερο του αναμενομένου ποσοστό ανάπτυξης. Οι επενδύσεις γίνονται αλλά με το κατά το δυνατόν μικρότερο ρίσκο και την κατά τη δυνατόν πιο ασφαλή απόδοση. Εμείς προβλέπουμε ότι η αγορά μας θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία. Θα αναπτυχθεί κι άλλο. Ελπίζουμε μέσα από τη κρίση να αναδυθούν οι ικανοί και όσοι έχουν πραγματικά το know how. Επενδύουμε σε μία αγορά που αναπτύσσεται, τη βοηθάμε να αναπτυχθεί σωστά και πιστεύουμε ότι αργά ή γρήγορα όλοι παίρνουν αυτό που τους αξίζει.

Τί να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον από την Reprisemedia; Ποιά είναι τα προγραμματισμένα «πρώτα βήματα»;

Το πρώτο βήμα είναι να συστηθούμε στην αγορά. Να δηλώσουμε την άφιξη μας και φυσικά να κάνουμε γνωστό το portfolio και την ποιότητα των υπηρεσιών μας. Το πελατολόγιο των εταιρειών του ομίλου όπου ανήκουμε είναι μεγάλο. Άρα ποιό άλλο θα μπορούσε να είναι το πρώτο βήμα εκτός από τη διερεύνηση του συνόλου των πελατών μας για νέες συνεργασίες; Είναι οι πρώτοι που πρέπει να επωφεληθούν από τις εξελίξεις που έρχονται. Παράλληλα διερευνούμε τη δυνατότητα επέκτασης των διεθνών μας συνεργασιών και στην Ελλάδα. Πιστέψτε μας ότι θα δείτε πολλές και ενδιαφέρουσες εκπλήξεις…