To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Το 27ο Golden Drum Festival ανακοίνωσε τους Νικητές

Το 27ο Golden Drum Festival ανακοίνωσε τους Νικητές
Ανακοινώθηκαν οι νικητές για τα καλύτερα δημιουργικά έργα του φετινού Ανανεωμένου Διαγωνισμού.

 Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Publicis Italy από το Μιλάνο απέσπασε τον τίτλο Agency of the Year, συμβάλλοντας στη συνολική επιτυχία του ομίλου Publicis, που συγκέντρωσε τις περισσότερες βραβεύσεις και αναδείχθηκε σε Network of the Year.

Το βραβείο Independent Agency of the Year έλαβε το ρωσικό agency Voskhod, από την πόλη Yekaterinburg.

Το brand που άφησε το στίγμα του στην 27η διοργάνωση του φεστιβάλ, κερδίζοντας το Brand Grand Prix ήταν το Burger King με συνολικά 2 βραβεία Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums και 2 Bronze Drums. Οι Jorg Riommi, Eduardo Marques και Bruno Bertelli, οι άνθρωποι πίσω από την καμπάνια Moldy Whopper, αναδείχθηκαν ως Creative Directors of the Year.

Στην ενότητα All Juries, το Best of Genius Loci - ένα βραβείο που τιμά έργα που αναπτύσσονται σε τοπικό επίπεδο - απονεμήθηκε στη Publicis Latvia για το #StillSpeakingUpDeepTruth, που υλοποιήθηκε για τον πελάτη τους Propuesta Civica. Το Best of Social Good - ένα βραβείο για την ανάδειξη των δράσεων ΕΚΕ- απονεμήθηκε στη White Rabbit Budapest για την CSR καμπάνια του Universidade de Madeira με τίτλο Terms Against Bullying.

Η πιο επιτυχημένη συμμετοχή από την περιοχή της Αδριατικής που έλαβε το ειδικό βραβείο Adriatic agency of the year ήταν της UM Beograd, μέρος του ομίλου McCann Beograd, για την καμπάνια Thank you, Doctors.

Το καλύτερο βίντεο του Διαγωνισμού Young Drummers, που παρουσιάστηκε σε συνεργασία με το Σλοβενικό Τουριστικό Συμβούλιο, ήταν το Imagine Slovenia, που δημιουργήθηκε από τον Ρώσσο Dmitry Sharov.

Ο Jason Romeyko, Worldwide Executive Creative Director του Serviceplan Group, έγινε το νεότερο μέλος του Golden Drum Hall of Fame, μιας επιλεγμένης ομάδας επαγγελματιών που πάλεψαν με θάρρος και πάθος για την πρόοδο του κλάδου.

Το 27ο Golden Drum κατάφερε να αυξήσει την υποστήριξη όχι μόνο του δημιουργικού κλάδου αλλά και των brands που συνεχίζουν να επενδύουν στον δημιουργικό τομέα. Μετά από ένα χρόνο παύσης λόγω της παγκόσμιας πανδημίας, το Φεστιβάλ επέστρεψε ανανεωμένο, με αυξημένες συμμετοχές κατά 25%.

Η κριτική επιτροπή πέρασε στους shortlisted 271 συμμετοχές και απένειμε συνολικά 46 Bronze Drum, 41 Silver Drum, 30 Golden Drum και 14 Grand Prix βραβεία, σε διάφορες ενότητες και κατηγορίες. Οι νικητές των βραβείων παρέλαβαν τα νέα βιώσιμα τρόπαια κατασκευασμένα από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, με φυσικά και ανακυκλωμένα στοιχεία.

 Δείτε τις βραβευμένες συμμετοχές στο https://goldendrum.com/showcase
TAGS: Golden Drum