Η McCann Athens για την μπύρα Kaiser Blonde
Ένα νέο τηλεοπτικό σποτ για την καινούρια πρόταση της Kaiser, την Kaiser Blonde, δημιούργησε η McCann Erickson Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο τηλεοπτικό σποτ για την καινούρια πρόταση της Kaiser, την Kaiser Blonde, δημιούργησε η McCann Erickson Athens.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ άρνηση της χώρας της Μπυροφίξ να υποταχθεί στη μιζέρια της εποχής, αποτελεί το θέμα της νέας καμπάνιας της Lowe για λογαριασμό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα καμπάνια της Magnet για το τυρί Milner είναι στον αέρα με κεντρικό μήνυμα «Τώρα μιλάει το Milner». Παρουσιαστής ο γνωστός και κατά γενική ομολογία συμπαθέστατος, chef Γιάννης Λουκάκος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το \"δεύτερο ημίχρονο\" της σειράς των επιτυχημένων διαφημιστικών σποτ της Nivea For Men, με πρωταγωνιστές διάσημους Έλληνες ποδοσφαιριστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον αέρα βρίσκεται το νέο διαφημιστικό σποτ της σπουγγοπετσέτας Wettex Power 2σε1, με τις επαναστατικές λωρίδες Power Lines, που υπογράφει η McCann Erickson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσκληση του ΒΗΜΑGAZINO ανταποκρίθηκε η Adel Saatchi & Saatchi και δημιούργησε μια σειρά καταχωρίσεων για τη διαφήμιση της Ελλάδας στο εξωτερικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο Γκάζι μεταφέρει τον \"Γιατρό της Πείνας\" η Bold Ogilvy, για να εξυπηρετήσει τρεις νεαρές πελάτισσες και να επικοινωνήσει τα προγράμματα COSMOTE ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη σύνθεση της κριτικής επιτροπής του διαγωνισμού Design Angels, που έχει πρόεδρο την Pam Lefebure της Design Army, ανακοίνωσε το AdPrint Festival 2012.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα καινοτομική υπηρεσία της Vodafone \"Έλεγχος Xρήσης για Kινητό, Laptop, Tablet\" επικοινωνεί η Spot JWT με μια... βουκολική ταινία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνανεωμένο με νέες προσφορές, νέο site και με μία καμπάνια που έχει ήδη ξεχωρίσει, μέσα στο διάστημα που προβάλλεται, επιστρέφει το WIND F2G.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα καμπάνια, αφιερωμένη στους νέους, που είναι λάτρεις της διασκέδασης και ζουν τη ζωή τους στο μέγιστο, λανσάρει η μάρκα οπτικών Carrera.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια νέα παγκόσμια καμπάνια, με τίτλο Crazy for Greece, που έχει σαν στόχο να προβάλει την Ελλάδα στο εξωτερικό, παρουσίασε πριν λίγες ημέρες ο Όμιλος Folli Follie.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory