DMG Media: Spec για διεθνές λανσάρισμα
DMG Media: Spec για διεθνές λανσάρισμαΠηγές αναφέρουν πως η DMG πραγματοποιεί ήδη συναντήσεις με λονδρέζικες δημιουργικές εταιρείες για την ανάθεση του συγκεκριμένου λογαριασμού, ο οποίος περιλαμβάνει επίσης τους τίτλους The Mail on Sunday και Metro. Υπεύθυνη για τη διαχείριση της διαγωνιστικής διαδικασίας είναι η AAR.
Προηγουμένως, η M&C Saatchi ελιχε συνεργαστεί με τη Daily Mail για τον διαφημιστικό της λογαριασμό, χωρίς όμως να αποτελεί αποκλειστική συνεργάτιδα, καθώς η εφημερίδα χειριζόταν το δημιουργικό της in-house κατά κύριο λόγο.
Σημειώνεται πως τον Ιούλιο η DMG Media προσέλαβε τη Maxus του ομίλου WPP για το media planning and buying σε Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, βάζοντας τέλος στη σχέση 18 ετών με τη Starcom Mediavest Group. Και αυτή τη διαδικασία είχε χειριστεί η AAR, η οποιά ξεκίνησε τον Μάρτιο.