To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΡΤ: Νέα στρατηγική τηλεοπτικών παραγωγών

ΕΡΤ: Νέα στρατηγική τηλεοπτικών παραγωγών

Σε μια σειρά θεσμικών και άλλων αλλαγών, αλλά και μέτρων, που στοχεύουν αφενός σε μια πιο σύγχρονη προσέγγιση της τηλεοπτικής παραγωγής και αφετέρου σε μια νέα στρατηγική προβολής τους, προχωρά η διοίκηση της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης, μετά τη διαβούλευση του διευθύνοντα συμβούλου της ΕΡΤ, Λάμπη Ταγματάρχη, με τους θεσμικούς εκπροσώπους του τομέα της οπτικοακουστικής παραγωγής (ΣΑΠΟΕ, ΣΕΠΚΤΒ, ΕΕΣ, ΕΣΠΕΚ, ΕΜΣΕ, ΕΣΕ, ΕΤΕΚΤ, ΣΕΗ και ΠΟΣΠΕΡΤ).

Με τις δράσεις αυτές η ΕΡΤ κάνει μια παρέμβαση σε όλα τα στάδια της παραγωγής (προ-παραγωγή-παραγωγή-προβολή-προώθηση-διανομή), δίνοντας, ταυτόχρονα, την ευκαιρία στους επαγγελματίες παραγωγούς, αλλά και στους νέους παραγωγούς/δημιουργούς, να αναδείξουν τη δημιουργικότητά τους σε όλα τα είδη και τύπους προγραμμάτων.

Σε ό,τι αφορά στους τομείς της προβολής-προώθησης-διανομής των τηλεοπτικών παραγωγών, η ΕΡΤ προτίθεται μεταξύ άλλων: να αναβαθμίσει τον τομέα marketing της εταιρείας, με στόχο τη βελτίωση της εικόνας της ΕΡΤ (on air look) τόσο σε εταιρικό όσο και σε προϊοντικό επίπεδο, να προωθεί συστηματικά επιλεγμένα προγράμματα σε διεθνή και εθνικά φεστιβάλ με υποστηρικτικό υλικό, να αναπτύξει προωθητικές δράσεις εντός και εκτός Ελλάδας για τα παραγόμενα τηλεοπτικά της προγράμματα, να χρησιμοποιήσει ευρέως τα Νέα Μέσα για την προώθηση και προβολή των τηλεοπτικών παραγωγών της και να δημιουργήσει πακέτα προγραμμάτων προς πώληση κατά τη συμμετοχή της σε διεθνείς αγορές και να δημιουργήσει ιστοσελίδα για τη μόνιμη προώθηση των προς πώληση προγραμμάτων της.