To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Millennials & Brands: A Complicated Affair

Millennials & Brands: A Complicated Affair
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα "Millennials & Brands: A Complicated Affair” με οικοδέσποινα την Tempo OMD, που έλαβε χώρα στο Μουσείο Μπενάκη την 1η Φεβρουαρίου.

Περισσότερα από 200 υψηλόβαθμα στελέχη από ένα ευρύ φάσμα εταιρειών, παρευρέθηκαν στην παρουσίαση της έρευνας η οποία είχε στόχο την κατανόηση των “millennials” και την σχέση τους με τα brands.



Καθήκοντα οικοδεσπότη ανέλαβε ο κος Ζαφείρης Χαραλαμπίδης, Vice President, New Business and Diversified Services της Tempo OMD καλωσορίζοντας τους παρευρισκόμενους. Ο κος Νίκος Σύμπουρας CEO της Tempo OMD πήρε τη σκυτάλη και παρουσίασε τους νέους άξονες που θα κινηθεί η εταιρεία στο προσεχές διάστημα.



 

Τα στοιχεία από το ερευνητικό πρόγραμμα παρουσιάστηκαν από τον κο Κώστα Χούντα, Strategy & Business Analytics Officer και την κα Βασιλική Χαβατζοπούλου, Senior Data Analyst, οι οποίοι ανέλυσαν σε βάθος τα αποτελέσματα.

Η μελέτη επικεντρώθηκε στους νέους 16-30 ετών. Οι ηλικίες αυτές έχουν μεγαλώσει σε μία εποχή πολλών μεγάλων και γρήγορων αλλαγών σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο  με συνέπεια να φτιάξουν ένα διαφορετικό set προτεραιοτήτων και προσδοκιών στη ζωή τους.





Το βασικό συμπέρασμα που αναδείχτηκε είναι ότι, τα brands θα πρέπει να αναπτύξουν ένα άλλο είδος σχέσης μαζί τους. Θα πρέπει να τους μιλήσουν με όρους engagement & utility και όχι σε επίπεδο αξιών και προτύπων όπως γινόταν έως τώρα. Κι αυτό, γιατί η γενιά αυτή έχει μάθει πολύ καλά πως οι αξίες και τα πρότυπα αλλάζουν, οπότε δεν ταυτίζονται μαζί τους. Προσδοκούν πιο χρηστικά και πιο καθημερινά πράγματα από τα brands.

Εκπρόσωποι των “millennials” ήταν οι επίτιμοι ομιλητές της ημερίδας οι οποίοι  παρουσίασαν την γενιά των millennials μέσα από τη δική τους ματιά, αναδεικνύοντας τι περιμένουν από τις μάρκες.

Αρχικά στη σκηνή ανέβηκε ο κος Νίκος Πιτάνιος, Ραδιοφωνικός Παραγωγός. Ακολούθησε η κα Δανάη Γεωργαντά, You Tube Vlogger και ο κος Σάκης Τανιμανίδης, TV Presenter & Producer.
Η διακεκριμένη ψυχολόγος κα Μαρία Αλεξανδρή έκλεισε την ημερίδα παρουσιάζοντας την  επιστημονική πλευρά στον ψυχισμό των “millennials” και εξήγησε τις επιθυμίες και τις αντιδράσεις τους.









Τον τελικό χαιρετισμό έκανε ο κος Nίκος Σύμπουρας CEO της Tempo OMD κι ακολούθησε cocktail στον ανακαινισμένο χώρο του Μουσείου.