Η APC by Schneider στη Civitas
Tο ετήσιο πρόγραμμα επικοινωνίας της APC by Schneider Electric ανέλαβε η Civitas, μετά από διαδικασία spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο ετήσιο πρόγραμμα επικοινωνίας της APC by Schneider Electric ανέλαβε η Civitas, μετά από διαδικασία spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Rascal ανέθεσε η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα εμπορίας τροφίμων στην Ελλάδα, ΑΒ Βασιλόπουλος το σύνολο της digital επικοινωνίας της για το 2011.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ attp αναδείχθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, νικήτρια στο δημιουργικό spec της Leroy Merlin Ελλάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑINKAM, Μedia Connection και Γιάννης Ράντος ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσφέρουν νέα προϊόντα για την αγορά μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά στις 8 Φεβρουαρίου η μετάδοση του καθημερινού προγράμματος 12ωρης διάρκειας της ΟΠΑΠ TV στα πρακτορεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην εταιρεία ATCOM επέλεξε ως online agency η Wind Ελλάς, μετά από σχετικό spec που διενήργησε και ολοκληρώθηκε στις 31/1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Κυριάκος Μουρατίδης αναλαμβάνει καθήκοντα εμπορικού διευθυντή στο Λάμψη FM και στο site www.lampsifm.com, στη θέση του αποχωρήσαντος Γιώργου Πουλάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μουσικό αμερικανικό περιοδικό Billboard αποκτά την ελληνική του έκδοση, στο Internet, στη διεύθυνση www.billboard.com.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣάλο αναμένεται να προκαλέσει –αν τελικά την εφαρμόσει- η απόφαση της Μάνιας Τεγοπούλου να κλείσει την Ελευθεροτυπία σε περίπου δύο μήνες από τώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣταθερά στην κορυφή παρέμεινε τον Ιανουάριο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, καθώς 1 εκατομμύριο τηλεθεατές το επέλεξαν για την ενημέρωσή τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πορεία των παραδοσιακών Μέσων και οι δυνατότητες εξέλιξης των ψηφιακών Μέσων, ακόμα και μέσα στην κρίση, ήταν το θέμα που απασχόλησε την Ημερίδα, που πραγματοποίησε η Imako Media S.A.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο διοικητικό συμβούλιο του Χρηματιστηρίου αποφάσισε να μεταφέρει από την Πέμπτη, τις μετοχές της εταιρείας Ελεύθερη Τηλεόραση Α.Ε. (Alter) στην κατηγορία «Επιτήρησης».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory