Παραβάσεις στην ΕΡΤ
Φαινόμενα κακοδιοίκησης, αδιαφάνειας, παράνομων αναθέσεων και αλόγιστης σπατάλης δημοσίου χρήματος, περιλαμβάνουν τα πορίσματα του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης για την ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΦαινόμενα κακοδιοίκησης, αδιαφάνειας, παράνομων αναθέσεων και αλόγιστης σπατάλης δημοσίου χρήματος, περιλαμβάνουν τα πορίσματα του Σώματος Επιθεωρητών-Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης για την ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραίτησή του από τη θέση του προέδρου του διοικητικού συμβουλίου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ υπέβαλε ο Γιώργος Γαμπρίτσος, στον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, Γιώργο Γερουλάνο, η οποία και έγινε αποδεκτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτις Maxus και Carat θα αναθέσει η Alberto Culver το χειρισμό του παγκόσμιου λογαριασμού media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη StrawberryFrog Amsterdam κατέληξε η Airline Emirates για το χειρισμό τού -ύψους 160 εκατομμυρίων λιρών- παγκόσμιου διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ YES. Positive Communication ανέλαβε την προβολή και τα εγκαίνια του νέου Hypermarket Σκλαβενίτης στην Καλλιθέα (πρώην εργοστάσιο ΙΖΟΛΑ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην Comm Group ανέθεσε η Stirixis, που ιδρύθηκε το 1996 αρχικά ως αμιγώς κατασκευαστική εταιρεία, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο αναδιάρθρωσης των εταιρικών δραστηριοτήτων του και του portfolio συμμετοχών του, ο ΔΟΛ αποχωρεί από τη Phaistos Network, μεταβιβάζοντας το 41,3% στους άλλους μετόχους της εταιρείας (Σ. Χατζηδάκης, Γ. Παπαδάκης).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης Μediterranean Cosmos ανέθεσε την επικοινωνία του στη Bold Ogilvy και το λογαριασμό media στη ΜindShare μετά από spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε… παναττικές βλέψεις εκπομπής, ο μικρός τοπικός τηλεοπτικός σταθμός του Δήμου Ασπροπύργου, Attica TV, είναι ο νέος «επιβάτης» της Digea, μετά τη συμφωνία που υπογράφτηκε μεταξύ των δύο πλευρών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτη Leon & Parnters μετακίνησε το διαφημιστικό της λογαριασμό η Hλεκτρονική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κοινοπραξία Bold Ogilvy/FCB Γνώμη κατέληξε ο διαφημιστικός λογαριασμός του ΟΤΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory